czwartek, 27 kwietnia 2017

Wellness&Beauty Żel do kąpieli i pod prysznic oraz Lotion do ciała

Witajcie 😊

Zamiast grzać się w ciepełku słońca, mamy chłodek, coś się pogoda nie może zdecydować.....ale mam nadzieję, że po połowie maja już będziemy się ogrzewać ;)
W zeszłym roku a może jeszcze wcześniej?? miałam olejek tej firmy zapach mnie zauroczył i działanie też, dlatego pokusiłam się o lotion a później żel pod prysznic. Czy byłam równie zadowolona?

Welleness&Beauty z ekstraktami z mango i papai
Żel do kąpieli i pod prysznic
Lotion do ciała

od Producenta: Lotion
ode Mnie: Fajne, przyciągające wzrok opakowania, jakoś mi się tak letnio kojarzą przez ten żółty kolor. Przeźroczyste, więc możemy kontrolować stan zużycia. Lotion na pompkę, łatwo można ją przekręcić otworzyć i zamknąć, a żel zamknięcie typu press i nie ma obawy złamania paznokcia jak przy żelach Avonu czy YR

Jak zapach mnie zauroczył w olejku tak w lotionie również, niestety żel p/p dał ciała i już tak świetnie nie pachnie, dziwny to zapach jakiś wywietrzały.....szkoda. Pisałam o nim jakieś 2 lata temu i wtedy zapach był świetny, może trafił mi się jakiś felerny egzemplarz? hmmm
Konsystencja lotionu rzadka ale nie na tyle by spływała z ciała czy dłoni, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.
Żel jest gęsty i dużo go nie trzeba by się umyć, czy wytworzyć pianę. Robi co powinien, dobrze myje, tylko ten zapach nie do końca fajny.
Oba kosmetyki wydajne. Po użyciu tego duetu w łazience jeszcze długo pachnie, ciało czuć jak zbliżymy do niego nos ;)

Rzeczywiście moja skóra po użyciu lotionu jest nawilżona, gładka i nie potrzebuję ponownego nawilżenia rano.
Żel p/p nie wysusza, nie podrażnia, skóra nie "woła" szybko o balsam, kąpiel jest przyjemna.

Skład:
Lotion
Żel
Składy mają długie, ale jakoś mnie to nie zniechęciło mocno ;) A Was? Lubicie te kosmetyki?

Miłego wieczoru
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji używać, ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo chodziła za mną ta seria. Przy okazji promocji na żele w Rossmannie kupiłam balsam czy krem pod prysznic i olejek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na tej promo kupiłam właśnie żel p/p :)

      Usuń
  3. Nie wiem czemu, ale jakoś po te produkty nie sięgam :P Choć ich sól do kąpieli była ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sól jest fajna :) Też kiedyś na nie nie zwracałam uwagi....

      Usuń
  4. Miałam od nich peeling i olejek do ciała i oba kosmetyki wspominam bardzo dobrze. Na te recenzowane przez Ciebie pewnie też się kiedyś skuszę.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupowałam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale lubię takie zapachy, wiec przy okazji powacham.😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłam ja, Cosmesfera. :D Nie zauważyłam, że piszę z konta małża. :D

      Usuń
    2. :))) Wąchaj, kupuj i daj znać czy się sprawdziło :)

      Usuń
  6. Będę musiała kiedyś sięgnąć po tą serię, bo jej jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam u mnie w Rosssmannie, ale jak znajdę - chętnie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie zwróciłaś na nie uwagi, też kiedyś nie zwracałam ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...