środa, 31 maja 2017

Urodzinowe Rozdanie :)

Witajcie 😊

Zapraszam Was na rozdanie, które miało być na urodziny bloga, ale nie wyszło.... Jako, że dziś moje urodziny, okrągłe 💙 to postanowiłam, że rozdanie musi już być dziś. Nagroda jest jedna, jest niespodzianką, i uchylę Wam tylko rąbka tajemnicy 😉
Sama bardzo lubię niespodzianki i lubię je robić, stąd taki zamysł 😀
W zestawie niespodziance znajdziecie coś do pielęgnacji, odświeżenia i gadżety 👍


Aby wziąć udział w rozdaniu, należy:
Być publicznym obserwatorem mojego bloga 
Odpowiedzieć na pytanie: Wakacje w górach czy nad morzem? Krótko uzasadnij. 

Dodatkowo:
* dodać mój blog do blogrolla
* dodać baner na blogu z linkiem do rozdania
* obserwacja na Instagramie (klik

 Zdjęcie główne jest jednocześnie banerem

Regulamin:
1. Organizatorem i sponsorem rozdania jestem ja, czyli autorka bloga http://dorotxycosdladuszyidlaciala.blogspot.com/
2. Wszystkie nagrody są nowe i nie używane
3. Rozdanie trwa od 31.05.2017 do 21.06.2017 do godziny 23:59
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy prawidłowo wypełnić zgłoszenie wg wzoru i umieścić w komentarzu pod tym postem
4. Wyniki na blogu zostaną ogłoszone najpóźniej w ciągu 5 dni od zakończenia rozdania
5. Na wiadomość mailową od zwycięzcy z danymi do wysyłki nagrody, czekam 3 dni od daty ogłoszenia wyników, po tym czasie losuję kolejną osobę
6. Nagrody wysyłam na terenie Polski na swój koszt
7. Wzięcie udziału w rozdaniu, po wypełnieniu prawidłowo zgłoszenia, jest równoczesne z zapoznaniem się regulaminu i jego zaakceptowaniem
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)







Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
Blogroll: TAK/NIE Link
Baner: TAK/NIE Link
Instagram TAK/NIE jako:
Adres mailowy: (w celu weryfikacji wygranej, po zakończeniu rozdania i wyłonieniu zwycięzcy, maile będą usunięte.)


Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia :)))
Dorotxy

16 komentarzy:

  1. Witam Dorotko! Powodzenia życzę wszystkim uczestnikom. :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. obs-Magdalena B
    Wakacje nad morzem z dala od miejskiego szyku tylko cały dzień nad wodą ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Sylwia Orzechowska
    Blogroll: NIE
    Baner: NIE
    Instagram TAK jako: sylviaorzechowska
    Adres mailowy: sylviaaa100@interia.pl
    Góry od dawna mnie fascynują,
    tajemnicą i magią świat malują.
    Górskie wędrówki są wyjątkowe,
    w górach robię zawsze zdjęcia pamiątkowe.
    Na takich wakacjach się relaksuję,
    górską przyrodą i niezwykłymi widokami się raduję.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i utknęłam już na początku, bo nie wiem co to blogroll :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako:Jasmine Vise
    Blogroll: NIE
    Baner: NIE
    Instagram NIE
    Adres mailowy: bernadetaaa@interia.pl
    Kocham góry, Zakopane i okolice to miejsce, w którym relaksuję się i „ładuję akumulatory”. Nie lubię się opalać więc nie dla mnie kąpiele w morzu (bo pływać też nie potrafię) i leżenie na plaży. Natomiast góry to miejsce, gdzie najlepiej się czuję. Ile razy człowiek by tam nie pojechał, nie jest w stanie zobaczyć wszystkiego.Spełniają najbardziej wysublimowane potrzeby podróżnicze, zapewniają kolekcję pięknych wspomnień, niezapomniane emocje pełne ciepła i miłości.



    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)
    to przyłączam się i ja :)
    obserwuję jako Bogusiat
    niestety nie mam bloga i nie mam insta :(

    Wakacje - NAD MORZEM - w lato uwielbiam wylegiwać się na gorącej plaży przy szumie morskich fal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. małe edytownanie danych :)
      mam bloga więc obserwuję jako
      Blogroll: TAK http://boguisabloguje.blogspot.com/
      baner: TAK http://boguisabloguje.blogspot.com/
      no i adres mailowy: bogusiat@tlen.pl

      Usuń
    2. Blog roll: TAK http://bogusiabloguje.blogspot.com/
      baner: Tak http://bogusiabloguje.blogspot.com/

      Usuń
  7. Obserwuję jako: swiaturody159
    Blogroll: TAK http://swiaturody159.blogspot.com
    Baner: TAK http://swiaturody159.blogspot.com
    Instagram TAK jako: swiaturoody
    Nad morzem! Dlaczego? Odpowiedź jest może i banalnie prosta - uwielbiam wylegiwać się na plaży, piasku, uwielbiam wskoczyć od razu do chłodnej wody, gdy słoneczko niemiłosiernie przygrzewa. Opalanie to czynność, przy której mogę się zrelaksować, odprężyć, a właśnie nad morzem możemy spędzić cały dzień na piasku. ;)
    Adres mailowy: swiaturody159@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako:Moon.
    W górach, dlatego, że nie lubię się opalać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adres mailowy: obserwuje251@wp.pl

      Usuń
  9. Obserwuję jako: Nadia
    Blogroll: NIE
    Baner: TAK http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    Instagram TAK jako: malinowyskarbiec
    Adres mailowy: jo-jo-a@wp.pl

    Zdecydowanie wolę góry (mimo, że od października będę mieszkać nad morzem :P). Góry to dla mnie miejsce spokoju i przepięknych widoków. W polskich górach jestem prawie co roku w wakacje. Lubię to świeże powietrze, to uczucie, że nogi mi zaraz odpadną od wchodzenia pod górę :D Jestem tam tyle przestrzeni, tyle lasów, że zazwyczaj ma się także spokój od ludzi, a czasem każdy chce tak odpocząć choć trochę w samotności. Plus dodatkowo nad morzem łatwiej jest się spalić na plaży niż chodząc po górach, a że ja jestem strasznym bladziochem to im mniej słońca tym dla mnie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako Femina domi
    Adres mailowy feminadomi@gmail.com
    Nie umiem umieścić baneru na blogu :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...