środa, 31 maja 2017

Urodzinowe Rozdanie :)

Witajcie 😊

Zapraszam Was na rozdanie, które miało być na urodziny bloga, ale nie wyszło.... Jako, że dziś moje urodziny, okrągłe 💙 to postanowiłam, że rozdanie musi już być dziś. Nagroda jest jedna, jest niespodzianką, i uchylę Wam tylko rąbka tajemnicy 😉
Sama bardzo lubię niespodzianki i lubię je robić, stąd taki zamysł 😀
W zestawie niespodziance znajdziecie coś do pielęgnacji, odświeżenia i gadżety 👍


Aby wziąć udział w rozdaniu, należy:
Być publicznym obserwatorem mojego bloga 
Odpowiedzieć na pytanie: Wakacje w górach czy nad morzem? Krótko uzasadnij. 

Dodatkowo:
* dodać mój blog do blogrolla
* dodać baner na blogu z linkiem do rozdania
* obserwacja na Instagramie (klik

 Zdjęcie główne jest jednocześnie banerem

Regulamin:
1. Organizatorem i sponsorem rozdania jestem ja, czyli autorka bloga http://dorotxycosdladuszyidlaciala.blogspot.com/
2. Wszystkie nagrody są nowe i nie używane
3. Rozdanie trwa od 31.05.2017 do 21.06.2017 do godziny 23:59
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy prawidłowo wypełnić zgłoszenie wg wzoru i umieścić w komentarzu pod tym postem
4. Wyniki na blogu zostaną ogłoszone najpóźniej w ciągu 5 dni od zakończenia rozdania
5. Na wiadomość mailową od zwycięzcy z danymi do wysyłki nagrody, czekam 3 dni od daty ogłoszenia wyników, po tym czasie losuję kolejną osobę
6. Nagrody wysyłam na terenie Polski na swój koszt
7. Wzięcie udziału w rozdaniu, po wypełnieniu prawidłowo zgłoszenia, jest równoczesne z zapoznaniem się regulaminu i jego zaakceptowaniem
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)







Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
Blogroll: TAK/NIE Link
Baner: TAK/NIE Link
Instagram TAK/NIE jako:
Adres mailowy: (w celu weryfikacji wygranej, po zakończeniu rozdania i wyłonieniu zwycięzcy, maile będą usunięte.)


Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia :)))
Dorotxy

15 komentarzy:

  1. Witam Dorotko! Powodzenia życzę wszystkim uczestnikom. :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. obs-Magdalena B
    Wakacje nad morzem z dala od miejskiego szyku tylko cały dzień nad wodą ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i utknęłam już na początku, bo nie wiem co to blogroll :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)
    to przyłączam się i ja :)
    obserwuję jako Bogusiat
    niestety nie mam bloga i nie mam insta :(

    Wakacje - NAD MORZEM - w lato uwielbiam wylegiwać się na gorącej plaży przy szumie morskich fal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Blog roll: TAK http://bogusiabloguje.blogspot.com/
      baner: Tak http://bogusiabloguje.blogspot.com/

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...