niedziela, 19 maja 2019

Ulotka Yves Rocher na czerwiec 2019

Cześć 😊

Ostatnio wciągnął mnie australijski serial i zupełnie zapomniałam wam wczoraj wrzucić zdjęcia ulotki z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher :)

Yves Rocher
czerwiec 2019
Tym razem jest tylko prezent za dowolny zakup czyli Żel do mycia rąk 190ml
do wyboru 4 rodzaje

Mam też dwie zniżki -40% na dowolny zakup, oczywiście oprócz zielonego punktu i po wykorzystaniu obu dostaje +50 punktów gratis
Druga strona ulotki to nowości i letnie oferty

Z nowości Pogrubiająco - wydłużający tusz do rzęs za 39zł oraz Szampon oczyszczający z wyciągiem z pokrzywy za 19,90zł
Może i nowa formuła szamponu, ale z ceną przegięli....więc odpuszczę sobie mojego ulubieńca....

Letnie oferty to edycja limitowana Woda toaletowa 100ml za 83,40zł Rozświetlający olejek do ciała 100ml za 42,90zł oraz Nawilżający płyn micelarny 2w1 200ml za 16,90zł

Jest też zapowiedź Letnich kuponów rabatowych, w sklepach już od 1 czerwca :) W zeszłym roku ją odpuściłam, ciekawe czy oferty znów będą takie same czy jakieś nowości...

Dostałam też ulotkę urodzinową, którą zamierzam zrealizować, choć w tym roku jest warunek odebrania prezentu, trzeba coś kupić.

Z drugiej strony mam przykłady zniżek, a mam zniżkę na -40% oraz -50% na 1 dowolny zapach lun krem do twarzy.


Urodzinowy prezent to podobno jakiś kosmetyk, dlatego się wybiorę go odebrać i wykorzystam tą ulotkę by odebrać mydło. Mam nadzieje, że znajdę jeszcze mój ulubiony szampon w starym opakowaniu.

A was coś kusi? Jak wam się podoba nowa ulotka? 

Miłego wieczoru
Dorotxy

27 komentarzy:

  1. Ja ja skusiłabym się na ten szampon oczyszczający z wyciągiem z pokrzywy, mimo rzeczywiście wysokiej ceny. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak się będzie różnił od poprzednika...

      Usuń
  2. Też miałam kilka ich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja strasznie tęsknię za perfumami o zapachu prezentowanym na pierwszej stronie - były cudowne i trwałe <3 Teraz niby jest mgiełka, ale to już nie to samo... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie po drodze mi do YR. Rzadko korzystam z produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też coraz mniej....ale mam blisko

      Usuń
    2. Ja w przeciwieństwie do ciebie korzystam już od lat przede wszystkim z kremów p.zmarszczkowych i nawilżających, są super. Perfumy też mają ciekawe.

      Usuń
  5. Też mam za daleko, ale jak mam okazję to kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, czy te ulotki działają tylko przy zakupie w sklepie stacjonarnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Zakupy w sieci to inne oferty przychodzą na maila :)

      Usuń
  7. Mnie zawsze kusiły i nich sezonowe zapachy żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zdziwiła mnie ta cena szamponu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie sięgałam po żaden kosmetyk tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem coś kupię :) Teraz na pewno się przejdę

      Usuń
  10. Skąd dostać tą ulotkę? Jeśli mam kartę to wysyłają pocztą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja mam kartę i jak zakładałam wpisywałam dane i teraz co miesiąc dostaje ulotkę 😀 jeśli tobie nie wysyłają napisz maila lub zgłoś to w sklepie.

      Usuń
  11. Od dawna już nie robiłam tam zakupów. Jakoś mi nie po drodze i kosmetyki też mnie jakoś już nie ciągną ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Odebrałaś już prezent urodzinowy? Mam za kilka dni urodziny i zastanawiam się, czy wybierać się po ten prezent-niespodzianke. Co jest nim w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, byłam. Jest kosmetyk, balsam do ciała w mini wersji

      Usuń
  13. Też jestem ciekawa prezentu urodzinowego ;) Jaki balsam i ile ml? Myślałam że będzie pełnowymiarowy kosmetyk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ciekawe jak bardzo mini 😄

      Usuń
    2. Nie pamiętam, ale nie tyci, zajrzyjcie do posta z nowościami maja na pewno pokazywałam 😀

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...