wtorek, 9 lipca 2019

PIBAMY Maska do twarzy ze śluzem ślimaka

Cześć 😊

Dziś to czego jest u mnie mało. Jak dostałam propozycję od Ambasadorka kosmetyczna, by przetestować maseczki, to się zgodziłam :) A co lubię ślimakowe kosmetyki, a te takie miały być. Córka powiedziała, że to obrzydliwe 😂

PIBAMY 
Maska do twarzy ze śluzem ślimaka
 
od Producenta + skład:


ode Mnie: Maseczki dostałam 2. Jak widzicie producent zaleca używać ją codziennie przez tydzień, a później 2-3 razy w tygodniu. Ja miałam 2 sztuki i użyłam codziennie i napiszę wam tylko moje pierwsze wrażenia, zapewne po dłuższej kuracji wrażenia byłyby inne...

Płachty są mocno nasączone, zostaje trochę esencji w opakowaniu, nałożyłam sobie ją na szyje. Dobrze wycięte, ładnie się ułożyła na buzi nic nie przeszkadzało.

Maski miałam zmyć, więc jednego wieczoru zmyłam, skóra była przyjemna w dotyku, gładka, jednak po godzinie musiałam nałożyć krem, bo powodowała niemiłe uczucie ściągania. Za to skóra była napięta, miła w dotyku i rano pomimo nałożenia kremu nie świeciła się tak bardzo niż zwykle.

Drugiego dnia po 10min zaczęła mnie trochę piec, no nie była zbyt komfortowa, więc po 20min zdjęłam pomimo, że była nadal mokra. Nie umyłam twarzy tylko zostawiłam do wchłonięcia. Po godzinie skóra nadal się lepiła, ale nie była ściągnięta i już nie piekła. Nie nakładałam kremu, bo maski nie zmywałam i wystarczyło.
Rano skóra była ładnie ściągnięta, mało się świeciła.

Myślę, że gdybym użyła jej więcej może by i ukoiła moje stany zapalne bardziej, tak tylko trochę, ale to i tak na plus :) Nawilżyła i lekko wygładziła.
Bardzo dobre pierwsze wrażenie, aż chciałoby się więcej  ;)

Lubicie maski ze śluzem ślimaka? Ja tak i jak tylko będzie ta bardziej dostępna to ją kupię :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

14 komentarzy:

  1. Ja użyłam jedną i właśnie zaraz nałożę drugą :D Zawsze na ślimaczki świeci mi się oko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śluz ze ślimaka ma bardzo pożyteczne właściwości dla naszej skóry, więc taką maseczkę chętnie wypróbuję. 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie, dlatego lubię i nie robi mi żadnej krzywdy :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię maski w płachciw woec mam wielką ochotę je wyprobować

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślimak to fajny i ciekawy składnik, więc na pewno maski będą cieszyć się uwagą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już je na blogach i insta ale osobiście nie miałam z nimi styczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała okazję spróbuj, mam nadzieje, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  6. Maski w płacie uwielbiam - to taka ekspresowa pielęgnacja, taki zastrzyk dobroci dla skóry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, nie kojarzę, ale produktem ze śluzem ślimaka zdarza się zapchać mi skórę :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...