środa, 17 lipca 2019

Gabriela Gargaś * Magia grudniowej nocy

Cześć 😊

I dziś ostatnia już część trylogii.Jak wy będziecie to czytać, będę już przy kolejnej książce. Ostatnio mam niezłe natchnienie na nie i je wciągam szybko ;)

Gabriela Gargaś
Magia grudniowej nocy

Tył książki:

ode Mnie: Dopiero co skończyłam drugą część i zaraz zabierałam się za kolejną. Zdecydowanie zbyt długo czekałam między 1 a 2 :) Tym razem postanowiłam od razu przeczytać i dowiedzieć się co ciekawego u moich ulubionych bohaterów :)

Oczywiście pojawiają się nowe postaci. Pani Arleta opowiada Amelii historię dworku, który ta chce kupić. Historia opowiadana prawie przez cała książkę, przerywana wątkami stałych bywalców opowieści ;) 
W historii opowiadanej pojawiają się kolejne osoby, są też nowi przybywający do pensjonatu czy wracający do rodziny :)

Wątek Michaliny przy tylu postaciach trochę zanika, ale inne też są ciekawe. Choć miałam nadzieję na całkiem inne zakończenie, to przecież można je sobie dopowiedzieć, prawda? 

Wszystko fajnie napisane, opisane i wciągające. I wcale nie przeszkadza czytanie latem o zimie, wręcz miło chłodzi w ciepły dzień :)

Smutno mi, że to już koniec, ale przecież jest tyle innych książek ;)
Jak wam się podobała ostatnia część?

Miłego popołudnia 
Dorotxy

8 komentarzy:

  1. Szczerze polecam, mam nadzieje, że tobie się również spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać, ale okres letni odrobinę mnie rozleniwił :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej serii, ale poszukam jej w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedys moze sie skusze bo zaxciekawil mnie opis :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię książki autorki, więc na pewno przyjdzie mój czas z tą książką. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada tą książka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo o tej pani słyszałam, nigdy nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...