środa, 8 lipca 2020

Katarzyna Kielecka * Pod tym samym niebem

Cześć 😊

Kolejna książka przeczytana, myślę nad kolejną.... Póki co, napiszę wam kilka słów o tej. Upał za oknem, a ja świąteczną książkę przeczytałam :) Dlaczego? Nie dzielę książek na pory roku i biorę taką na jaką mam natchnienie ;)
No tak, wstęp pisałam kilka dni temu, bo dziś za oknem mimo słońca zimno i wieje, ale mnie ta pogoda nie zraża :) Do czytania idealna :)

Katarzyna Kielecka
Pod tym samym niebem


Tył książki:

ode Mnie: Główna postać Liliana, niedawno straciła babcię, jej rodzina to córka i przyjaciółka. Ma też znienawidzoną pracę i związek bez przyszłości.
Pewnego grudniowego dnia dostaje pachnący, tajemniczy list. List od ciotecznej babci, która chce zobaczyć ją przed śmiercią....
W listach opowiada o swoich i siostry losach....

Ciepła, rodzinna opowieść. O tym, że jak się wali, to na całego, ale trzeba też dostrzec światełko w tunelu. A grudniowe święta są magiczne.

Książka wciąga, właściwie już od początku, dobrze i szybko się ją czyta. Zwłaszcza, że są też poboczne ciekawe wątki, a listy z zaciekawieniem się czyta. Babcia cioteczna pisze jak to było w czasach wojennych....
Dobrze napisana, nie wiadomo do końca jak się skończy, choć czytając liczyłam na dobre zakończenie, czy tak było musicie się sami przekonać :)

A może ją już czytaliście? Jak wasze wrażenia?
Miłego popołudnia, ja wracam do książki dwutomowej, właśnie skończyłam 1 tom :)
Dorotxy

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię twórczość tej autorki i chętnie sięgnę po książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być bardzo ciekawa ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takie książki najbardziej lubię czytać przed świetami, żeby wkręcić się w świąteczny klimat :) okładka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię, ale latem też fajnie się czyta :)

      Usuń
  4. Ja akurat tego typu książki wybieram w świątecznym okresie. Wpisałam sobie ten tytuł do kalendarza na grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapiszę sobie tytuł i na pewno w grudniu po nią sięgnę bo ostatnio czytam głównie książki z mafią w tle :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...