sobota, 25 lipca 2020

Ulotka Yves Rocher sierpień 2020

Witam 😊

Ostatnio mnie mało w sm, mam problem z instagramem, podobno jest nas więcej, jest zgłoszenie i zobaczymy co będzie dalej, jutro mija tydzień... Jednak dziś przychodzę do was z ulotką sklepu stacjonarnego Yves Rocher. Niestety nie wiem co w tym roku jest prezentem urodzinowym, bo zamknęli mi sklep pod koniec maja i nie zdążyłam zrobić zakupów i odebrać :( Także w tym roku mi przepadł. Jeśli będziecie w takiej sytuacji jak ja to zaraz wam pokażę ciekawe rozwiązanie firmy, szkoda, że nie wcześniej ;)

Yves Rocher
Sierpień 2020
Tym razem w prezencie jest ciekawy zestaw z Tukanem :) Kosmetyczka o wymiarach 20,5 x 13,3 x 11 cm dostaniemy w prezencie za dowolny zakup.
Jednak torbę na lato o wymiarach 53,9 x 41,8 x 18 cm dostaniemy w prezencie za zakupy od 69zł
Torba zaprojektowana została wspólnie z klientami YR. Wykonana jest z poliestru i ma złote rączki.

Mam też zniżki -40% oprócz zielonego punktu.

Z tyłu mam ofertę specjalną na Ołówek Khol czarny za 8,90zł
Jest też zachęta do kupowania prze telefon , myślę, że jest to ukłon w stronę klientów, u których zostały zlikwidowane sklepy stacjonarne. Miło, bo ten zestaw bardzo mnie kusi, no i skończyła mi się ostatnio płukanka octowa, a moje włosy znów ją polubiły :)
Jest też specjalna oferta, czyli 2+1 gratis na żele pod prysznic 200ml za 29,80zł

Ja myślę, że się skuszę, a wy? Spodobały się wam prezenty? Ja spróbuje i zobaczę czy taką ulotkę zrealizuję tak jak obiecują i wam napiszę :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Na żele pod prysznic chętnie bym się skusiła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą ulotkę i torba mi się podoba, ale też jeszcze nei wiem czy będę realizowała tą ulotkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ich żele pod prysznic bo pięknie pachną :) Tobka i kosmetyczka są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skorzystałem z ostatniej.. ta mie tak nie kusi ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torba prezentowa jest całkiem fajna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oferta urodzinowa byl mini żel pod prysznic o zapachu marokańskiej róży,nie skusił mnie bo ten zapach mi nie podszedł ,wydłużyli ta ofertę że wzg na pandemię i zamknięte sklepy.A Na torbę w tukany się słyszę bo ładna jest ...mam jeszcze do wykorzystania poprzednia ulotkę ze szczotką i mini żelem pod prysznic który zapach kocham ale strasznie wyslusza mi skórę ,a dziś się dowiedziałam że jak zapach naturella nie podoba się to można u mnie w sklepie zamienić na innym nie wiem czy w każdym w Krakowie tak jest czy tylko po sąsiedzku🤭kuszą żeby zwabić klientów ....pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wiadomość, mój prezent i tak już przepadł ;) trudno, ważne, że zrobili coś dla tych u których zlikwidowali sklep...

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...