czwartek, 23 września 2021

Anna Langner * Rider

Cześć 📘📖

Książka autorki, którą już czytałam i byłam ciekawa czy znów mnie wciągnie i nie puści :) Jej dział to literatura kobieca, której sporo na Tania Książka, do wyboru do koloru ;) W środku jest ciekawy akcent, o którym zaraz napiszę więcej.

Anna langner
Rider

Tył książki: 
ode Mnie: Jak już wspomniałam, autorkę znam i czytałam już trzy jej książki, ta jest czwarta i na pewno nie ostatnia. Nie zawiodłam się na niej, choć miałam chwilę zwątpienia ;)

Ivy to bogata panienka, przynajmniej tak ją widzą inni, ale czy to prawda, że jest taka niedostępna? Wakacje miała spędzić całkiem inaczej, a została w domu. w ramach urozmaicenia uprosiła brata by wziął ją na wyścigi, nielegalne. Tam poznaje Ridera, który wygrywa wyścig i nietypową nagrodę. W tym momencie wakacje już nie będą nudne :)

Przez chwile wydawało mi się, że to mnie nie wciągnie, oj w jakim byłam błędzie ;) Wciąga na maxa i te ciągłe zawirowania, ciągle coś nie tak. I to kłamstwo "jeszcze jeden rozdział i idę spać albo ją odłożę" nie dało się, bo historia mnie wciągnęła. Bardzo chciałam wiedzieć jak to się rozwinie i skończy. 
Miłym akcentem była obecność Barrego i Amy z Zniszcz mnie, Napraw mnie. Jak się okazuje Rider był napisany pierwszy, a wydany został później. Fajnie, że autorka napisała o takiej ciekawostce. 

Autorka przyjemnie opisuje niegrzeczne sceny, ze smakiem. A dzieje się sporo. Historia wywołuje wiele emocji, raz lubimy bohaterów a raz mamy ich dość. Lubię jak książka wzbudza emocje i tu o dziwo zakończenie nie było takie oczywiste.
To moja kolejna ulubiona polska autorka, czyli jednak jest ich więcej niż dwie ;)
Jeśli lubicie niegrzeczne, ciekawe i nie przewidywalne historię to polecam Rider, akurat teraz na jesienne, wietrzne popołudnia.

Miłego wieczoru
Dorotxy

1 komentarz:

  1. Świetnie że książka Ci się podobała, ale nie są to moje upodobania czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...