wtorek, 7 września 2021

Nowości, paczki, zakupy, książki sierpnia 2021

Cześć 😊

Były zużycia to będą nowości, sporo, ale sporo zużyłam i sporo się pokończyło :) Książki tez były choć zdjęć tutaj nie wstawię (będzie tylko jedna jako dodatek do gazety), bo recenzje były na bieżąco.

Hebe

Tutaj skusił mnie Pret a Porter, jeden z ulubionych zapachów, jak na mgiełkę jest super trwała i mocno pachnie. Kolejne opakowanie bananowej maski, obecnie u mnie najlepiej się sprawdza plus fajne próbki i zapach Naomi bardzo mi się spodobał

Farbę już miałam kupić, bo odrosty o to wołały haha, plus szampon w kostce, a płynu miałam też końcówkę, to wzięłam, choć nie był w  promocji ;)
Tu sporo promocji było, farba taniej, więc wzięłam na przyszły miesiąc, płyn Intima i pasta do zębów też w promocji. Nowe maseczki i mydła w kostce, bo szukam zastępstwa na te z Tesco... Jak widać na Bielendę też była promocja, krem długo miałam w obserwowanych, a cena tak spadła, że wrzuciłam do koszyka, opinie ma bardzo dobre. Płyn micelarny, bo ten co mam jest taki sobie, żel do mycia twarzy, bo kusił od dawna, a zapasów nie mam mocnych, aż jeden, który zaraz idzie do użytku. No i peeling do ciała, bo się skończył i powiem wam, że o ile działanie ok to opakowanie do d.... przecięłam je i przełożyłam do pudełka, niestety drobinki siedzą z boku opakowania i słabo wychodzą. opakowanie wygląda fajnie, ale jest niepraktyczne do zawartości. Próbki kremu, który już miałam i oczywiście zużyje, a te do włosów też zużyłam i są całkiem ok.

Rossmann

Jako, że fioletowy żel nie wysuszał, pomyślałam, że sprawdzę inne. Użyłam raz tego w środku i mam mieszane uczucia, ale nie wysusza. Isana to lekka porażka z demakijażem, choć dziś poradził sobie super, kosmetyk się kończy i pokazuje swoją dobrą stronę haha

Dealz

Wpadłam po coś innego, a żele tak jakoś same się w oczy rzuciły ;) Carex mi się kojarzy z mydłem w płynie, dziś wrzuciłam go pod prysznic, ale jeszcze nie użyłam, a ten drugi chwilę poczeka.

Superpharm

Dawno nie zamawiałam, ale teraz była darmowa wysyłka, a chciałam tusz do rzęs, wzięłam dwa. YR się rozkręcił, więc te chwilę poczekają, dorzuciłam płyn do kąpieli i saszetkę do szafy, bo to się zawsze przydaje. Mogliby takie akcje częściej robić ;)

Avon

Ostatnio coraz mniej mnie tu kusi, ale nowe kremowe żele pokusiły, jednak wzięłam tylko jeden na wypróbowanie, jak będzie fajny kupię kolejne zapachy. Nowość z katalogu wrześniowego mogłam kupić wcześnie, bo zauroczył mnie zapach wody perfumowanej Eve Embrace, on jest delikatny i akurat na teraz. I balsam rozświetlający.

Biedronka

Mydło, bo jak pisałam wcześniej szukam zamiennika i olejki były w promocji, bardzo chwalone, więc sprawdzę na sobie.

Dodatek do gazety

Szampon w kostce cztery szpaki w Elle. Kupiłam, bo zużyłam już jeden i był świetny, dobrze działa na moje włosy i zostanę mu wierna, dopóki tak będzie.
Poradnik domowy to książka, a Claudia, której dawno nie miałam to balsam, zaciekawił mnie, zwłaszcza, że to Dermika.

Wszystko, niby trochę się zebrało, ale część już w użyciu, część za chwilę w użyciu, a zapas żeli musiałam uzupełnić, bo już świecił pustkami :)

U was dużo przybyło? Znacie coś z moich nowości, coś wam się sprawdziło bardzo, albo coś mniej?

Miłego wieczoru
Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Sporo nowości, niech Ci dobrze służą :) Ostatnio kupiłam tylko krem i to powtórzyłam zakup, więc nie mam za bardzo czym się chwalić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem to taki wyjątek, bo mam, ale kurcze ten co używam coś mi nie pasuje....

      Usuń
  2. Również używam tej różowej wersji płynu do higieny intymnej i bardzo dobrze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo fajnych nowości. Miłego testowania:) Znam te olejki do włosów z Bioelixire. Są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wspaniałości! Przypomniałaś mi, że już całe wieki nie używałam masek z Kallosa. Muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel dush das mnie ciekawi! Jestem ciekawa jak wypada w porównaniu do balea np :) Ale teraz mam zbyt dużo żeli, wiec więcej nie potrzebuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości:) Mi trochę przybyło , ale nie dużo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...