poniedziałek, 27 września 2021

Ulotka Yves Rocher październik 2021

Cześć 😊

W tym miesiącu nie dostałam papierowej ulotki do sklepu Yves Rocher, ale dostałam maila. Miałam wam ją pokazać w weekend, ale moje zdrowie nie pozwoliło....dziś to nadrabiam.

Yves Rocher
Październik 2021
Przy zakupach od 14,90zł w prezencie poręczna, złota kosmetyczka o wymiarach 15 x 11cm z bestsellerowym tuszem Metamorphose 5ml oraz gratisowe +200pkt.

Oczywiście są też dodatkowe procentowe kupony na kosmetyki poza zielonym punktem.
Przypominam, że można zamawiać też online, przez telefon czy stacjonarnie.
Jakaś taka słaba ta ulotka, mnie nie kusi.

Miłego wieczoru
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Na tusz do rzęs mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słabe te prezenty ostatnio,już pól roku nic tam nie kupiłam :)Bardzo fajny blog,nie myslalas o filmach na youtub?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś myślałam, ale to raczej nie moja bajka ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...