środa, 29 września 2021

Ada Tulińska * Kucharz na ostro

Cześć 📘📖

Koniec miesiąca, ale ja wam chcę jeszcze zaproponować nowość książkową z Taniaksiążka.pl. Polska autorka, których ostatnio u mnie wiele i cieszę, że większość nie zawodzi. Chcecie wiedzieć czy Ada Tulińska mnie nie zawiodła?

Kucharz na ostro
Ada Tulińska

Tył książki: 

ode Mnie: Ostatnio czytałam dwie inne książki tej autorki, wystarczy się kawałek cofnąć na blogu. W ciemnościach i Bodyguard. Obie poprzednie mi się podobały i dobrze czytały i Kucharz też dołącza do tego grona.

Choć historia jest przewidywalna, to ciekawie się czytało, jak Kucharz nabroił i jak to wszystko ogarnął. W tle już zimowe klimaty, więc książka dobra na jesień i zimę. Szybko się ją czyta i właściwie wciąga od samego początku.

Amelia jest bezrobotna, ale kocha gotować, dlatego jej przyjaciółka poleca ją do pracy w bistro. I wszystko byłoby dobrze, gdyby Amelia nie była przyparta do muru, bo i jej mąż również jest bezrobotny, a wcale nie rwie się do choćby wysyłania cv...

Tomasz to szef kuchni, który wygrał program kulinarny i otworzył bistro Miód & Chilli. Wydaje się, że zgrywa wielkiego celebrytę, ale czy na pewno jest taki okropny?

Historię czyta się przyjemnie i szybko, ja już sobie wyobraziłam wnętrza tego bistro. Toruń mam blisko, ale rzadko bywam, ciekawe czy coś podobnego tam jest ;)

Jeśli macie chęci na niegrzeczną książkę, to zajrzyjcie na stronę księgarni, jest to jedna z moich ulubionych :) Kucharz na ostro to 3 tom Faceci do wynajęcia. Wiem jednak, że książki się ze sobą nie łączą i nie trzeba czytać ich po kolei.

Miłego popołudnia
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Takie książki słabo wpisują się w mój gust czytelniczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam tę książkę, ale jakoś nie bardzo mnie zachęca, żeby po nią sięgnąć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...