sobota, 11 września 2021

Klaudia Muniak * Terapia

Cześć 📘📖 

Tym razem w Taniej książce postawiłam na polskie autorki. Jedną z nich właśnie skończyłam i chcę wam ją polecieć. Autorkę już znam i jako, że bardzo podobała mi się jej inna książka, chciałam sprawdzić czy kolejna też mnie pochłonie ;) Jest to nowość i premiera już 14 września, a w księgarni już można kupić.

Klaudia Muniak
Terapia
Tył książki:
ode Mnie:
Jak już wspomniałam, autorkę znam z Nie ufam już nikomu, zastanawiałam się czy kolejna książka też mnie wciągnie.
 
Luiza, nasza bohaterka, nie miała lekkiego życia, ma wiele ran zabliźnionych na ciele. Próbuje rozprawić się z przeszłością, w tym celu postanawia pisać pamiętnik. Jedzie też do miasta, w którym spędziła dzieciństwo, gdzie zatrzymuje się w dziwnym miejscu na nocleg. Poznaje Szymona, ale czy ich związek się rozwinie?
 
Nie będę wam więcej zdradzać, bo to jedna z tych książek, która zaskakuje. Już sobie myślę, że będzie może tak, a tu autorka wyskakuje z czymś takim, że już nie próbuje myśleć co będzie dalej ;) Bardzo lubię książki, które mają w sobie zagadkę, kiedy nie wiadomo co będzie dalej i jak się skończy. W dodatku bohaterka jest dobrze rozpisana, razem z nią odczuwany to co jej się wydarzyło, jej krzywdę, złość, chęć uporania się z tym. Trzymamy za nią kciuki. Chcemy by sobie z tym poradziła i żeby nikt jej już nie skrzywdził, cieszymy się z małych radości.
 
Takie książki bardzo lubię, bo zakończenie bardzo zaskakuje, często ma się opad szczęki. A to udało się jak dotąd dwóm polskim autorkom, m.in Klaudii Muniak. A jak ktoś czyta moje recenzje będzie znał drugie nazwisko ;)
 
Choć po pierwszych stronach mnie nie wciągnęło, to po kilku następnych ciężko było mi się już od tej historii oderwać, chciałam wiedzieć co będzie dalej i jak się skończy, bo to że zakończenie mnie zaskoczy już wiedziałam.
Serdecznie wam ją polecam, jeśli lubicie thillery i zaskoczenie na końcu.
 
Jeśli macie ochotę na Terapię Klaudii Muniak, to zajrzyjcie na stronę księgarni.
 
Miłego weekendowanie
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Lubię książki tej autorki i mam nadzieję, że tę również uda mi się przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam z nią styczności, ale brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie zapowiada się ta książka, chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...