wtorek, 26 czerwca 2012

Carmex - ultranawilżający balsam do ust - Transparentny odcień różowy

Witam!
Ponad miesiąc temu udało mi się nawiązać współpracę z firmą Carmex, która przysłała mi do testów nowy balsam do ust.


Balsam do ust w formie pomadki.
Kolor - Transparentny odcień różowy

Nie miałam jeszcze Carmex'a dlatego z ciekawością zaczęłam go używać.
Na początku daje uczucie lekkiego mrowienia, co mi się nie spodobało. Na szczęście uczucie to jest krótkotrwałe.
Daje delikatny kolorek.


Zdjęcia szminki robiłam zaraz po otwarciu, dziś pomimo używania jej ponad miesiąc, zużycie jest mało widoczne.
Dobrze nawilża i szybko, nawet bez lusterka, się ją nakłada. 
Balsam mile mnie zaskoczył.

Skład:


Na plus jest także nie pozostawianie przez balsam brzydkiej obwódki na wewnętrznej stronie ust.

Ogólnie jestem z niej zadowolona i na pewno po zużyciu wypróbuje innej wersji.

Więcej informacji na fan-page firmy

Dorotxy

4 komentarze:

  1. Zainteresował mnie:) I nadaje fajny delikatny kolorek, co dla mnie działa na plus. Muszę u mnie poszukać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ten balsam, nie mialam z nim nigdy zadnych negatywmych przygod :) no i ten zapach wanilii (?) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...