niedziela, 2 maja 2021

Ulotka Yves Rocher Maj 2021

Cześć 😊

W tym miesiącu nie dostałam papierowej ulotki, tylko info na maila. Chyba się zorientowali, że od dłuższego czasu nie kupuję w sklepie stacjonarnym Yves Rocher, bo po prostu mi sklep zlikwidowali rok temu, szkoda, bo nowa limitka wchodzi, zaraz wam pokażę. Bardzo mnie zapach ciekawi.

Yves Rocher, Maj

Jak widzicie, jest żel i kosmetyczka w letnich motywach, które kuszą i bardzo ciekawią. A tak prezentuje się oferta: 

Tym razem mamy w prezencie Żel pod prysznic i do kąpieli z nowej limitowanej letniej edycji za zakupy od 19,90zł lub możemy dostać 50pkt.

Za zakupy od 29,90zł dostaniemy kolejny prezent czyli kosmetyczkę z tropikalnym motywem.

Powiem wam, że jak spojrzałam na tą ulotkę, myślałam, że to torebka a nie kosmetyczka, nie wiem gdzie ja rączki widziałam ;) Zapewne za miesiąc będzie torebka do kompletu. 

Jeszcze wam pokażę kilka nowości poniżej.


Edycja limitowana od 15,90zł, gdzie znajdziemy żele, wody, kolorówkę.... Mam chęć to zobaczyć na żywo i powąchać, zobaczymy czy się uda.

A was coś ciekawi? Kusi? A może już ktoś skorzystał z ulotki i powie jak wrażenia zapachowe? :)

Miłego weekendowania
Dorotxy

5 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego żelu, choć dawno nic od nich nie kupowałam, ale lubię takie zapachy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam przez internet nową serię zapachową. Słodki, lekki zapach, tylko woda toaletowa wiadomo, że krótko pachnie. Żel bardzo polecam bo cudowny zapach i z chęcią kupię kolejne opakowania. 🙃

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe wieki nic stamtąd nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też widziałam rączki w tej kosmetyczce, a to tylko końcówka suwaka.
    Szkoda, że ja dostałam inną ofertę na mojej ulotce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...