niedziela, 23 maja 2021

Ulotka Yves Rocher czerwiec 2021

Cześć 😊

I w tym miesiącu ulotkę sklepu stacjonarnego Yves Rocher dostałam na maila. I dobrze, przynajmniej mi się to nigdzie nie wala, skoro póki co nie wykorzystuje tych ulotek, może kiedyś znów sklep do mnie wróci....

Yves Rocher, czerwiec 2021

Za zakupy od 14,90zł mamy prezent w postaci szczotki drewnianej (ona jest taka mini, już kiedyś wcześniej była) oraz żel p/p i do kąpieli Mango&kolendra o pojemności 50ml.
Ja ten zapach lubię, jest świetny na lato i orzeźwiający.
Ciekawą propozycję prezentu mamy za zakupy od 99zł czyli Głośnik z bluetooth, przenośny. Taki głośnik dobra rzecz, choć nie używam go zbyt często to fajnie jak jest pod ręką jak jest potrzebny :) Ja nie mam tego głośnika z YR ;)
 I jak widzicie mam jeszcze zniżki dwie na -40% na 1 kosmetyk, oczywiście poza zielonym punktem.

Dostaliście już ulotki? Skorzystacie? Ja bym chętnie skorzystała, ale stacjonarnie, chciałabym powąchać nowe limitki...
 
Miłego wieczoru
Dorotxy

7 komentarzy:

  1. ooo, fajnie, że ci przysłali ulotkę. Ja dostałam swoją w papierze :) czy wykorzystam? nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu zaczęli tak wysyłać, skoro nie korzystam...

      Usuń
  2. Nie dostaję ulotek, ale też rzadko ostatnio tam kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też, ale jak się sklep na wyjeździe napatoczy,.... ;)

      Usuń
  4. Tak jak u mnie sklep zlikwidowali...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...