niedziela, 18 listopada 2012

Soraya SPA Ujędrniające Mleczko do ciała

Witam!
Wczoraj skończyłam kolejny wielki balsam, został mi jeszcze jeden o takiej dużej pojemności. O dziwo ten zużył mi się dość szybko.



Mleczko Soraya kupiłam w zestawie z żelem pod prysznic, który nadal leży w szafie ;)

Skusiła mnie pojemność, cena i słowo "Spa" ;) Ze Spa jako takim ma nie wiele wspólnego, zapach daje wiele do życzenia, jest okropny, na szczęście nie trwały.

Miałam poczuć się, wg Producenta, rozluźniona, wypoczęta, pełna energii, a tym czasem pragnęłam by kosmetyk skończył się jak najszybciej, ani relaksu ani energii, tylko podrażnienie nosa.
Dużym plusem jest szybkie wchłanianie i lekkie rozprowadzanie.


Ciekawostką jest
Bogactwo składników na bazie wody morskiej:

Ekstrakt z Zielonej Kawy - ogranicza gromadzenie tłuszczu oraz pobudza jego spalanie, dzięki czemu usprawnia sprężystość i jędrność skóry.

Minerały Morskie - zawierają dobroczynne pierwiastki, takie jak: sód, potas, magnez, wapń czy żelazo. Poprawiają ukrwienie skóry, dzięki czemu jest ona lepiej dotleniona i odżywiona. Wspomaga także redukcję rozstępów i cellulitu

Spektakularnych wyników w tych kwestiach nie zauważyłam, jednak najbardziej zależało mi na ujędrnieniu niektórych partii ciała i to zauważyłam, dlatego butle zużyłam do końca ;)

Wygodna półokrągła butelka, nie ślizga się w dłoni, tradycyjne, wygodne otwieranie

Białe, lekkie mleczko


Skład:



Ogólnie wywarło na mnie pozytywne wrażenie, ale więcej go nie zakupię ze względu na ten niesympatyczny zapach.

400ml w promocji z żelem ok 12zł 
Pozdrawiam 
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie za duża pojemność jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też, ale mam jeszcze jeden taki big i więcej nie kupię takich pojemności ;)

      Usuń
  2. Buuu jak nie pachnie,to odpada,ale dobrze wiedzieć,nie będę po niego sięgać na półkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię balsamy, które szybko się wchłaniają, ale pachnieć tez powinny ładnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...