piątek, 15 marca 2013

Rozdanie - Coś dla duszy i dla ciała :)

Witam!
Tak jak obiecałam przychodzę do Was z rozdaniem :) W zestawie coś dla duszy i coś dla ciała ;)
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i za to że jesteście ze mną :)





Co można wygrać?
Maseczka oliwkowa Rival de Loop
Glicerynowy krem do rąk Avon - edycja na Dzień Kobiet
Upiększający krem - podkład BB Avon - odcień Nude
Aromatyczny peeling do stóp Oriflame
Nawilżające odświeżające chusteczki o zapachu Melona
Świeczki zapachowe


Dodatkowo
Lakierowa niespodzianka - lakier wcześniej opisywałam na blogu, choć w innej wersji kolorystycznej - mojej już nie dostałam.

Regulamin:
Sponsorem nagród jestem ja czyli Dorotxy.
W rozdaniu mogą wziąść udział osoby pełnoletnie.
Rozdanie dojdzie do skutku z minimum 20-ma uczestnikami mającymi blogi, blogi tzw. rozdaniowe nie biorę pod uwagę.
Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
Jeśli dodasz mnie do blogrolla będzie mi miło - nie jest to wymagane.
Musisz dodać podlinkowany baner (zdjęcie powyżej) w pasku bocznym swojego bloga przekierowujący na ten post.
Rozdanie trwa od momentu opublikowania, tj 15.03.2013 do dnia 31.03.2013 do godz 23.59
Wyniki podam do 5 dni po zakończeniu rozdania.
Na dane zwycięzcy czekam do 3 dni, później losuję inną osobę.
Nagroda zostanie przesłana do 7 dni od otrzymania adresu zwycięzcy.
Odpowiedz na pytanie. "Zaproponuj mi swój ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny i króciutko uzasadnij - zachęć mnie do niego".


Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
Blogroll: TAK/NIE Link
Notka o rozdaniu TAK/NIE Link
Baner ze zdjęciem TAK/NIE Link
Mail:
Odpowiedz na pytanie:

Za każdy spełniony warunek 1 los, można ich mieć w sumie 4

Miłej zabawy :)
Dorotxy


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...