środa, 7 maja 2014

Lakier do paznokci - Manhattan 02 Ping Pong Plum

Witajcie deszczowo :)

Udało mi się z córką wrócić przed nawałnicą, choć jakby nas złapała tragedii by nie było z cukru nie jesteśmy ;)))
Pokażę Wam dziś lakier kupiony na promocji w Rosku, tak się złożyło, ze był jeszcze z plakietką CND i kupiłam za grosze, szkoda, że inne kolory nie wpadły mi w oko, bo ten jest śliczny, wręcz się w nim zakochałam....tak jak przed 10 laty w podobnym Avon-owym ;)
Oto on

Manhattan Ping Pong Plum

Nazywa się pomysłowo ;) Pędzelek ma równie zgrabny co buteleczka, ładnie sunie po paznokciu. Już jedna warstwa daje w miarę dobre krycie, ale ja wolę i tak dwie ;)
1 warstwa
2 warstwy 




Kolor skradł moje serce i na pewno często będzie u mnie gościł. Nie wiem jak z trwałością, bo dopiero wczoraj malowałam, ale nawet jakby mi miał 3 dni wytrzymać to i tak go kocham :))
A Wam jak się podoba?

Miłego bezdeszczowego popołudnia
Dorotxy

15 komentarzy:

  1. Byłam dziś w Rossmanie i też się za nim rozglądałam ale już nie było tego koloru. Były inne w promocyjnej cenie, ale niestety żaden nie przypadł mi do gustu. Twój kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczny kolorek:) niespotykany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny :) będąc dzisiaj w rossmanie wpadł mi w oko a cena była całkiem niska tylko 4,99 na dodatek ostatnia butelaczka ja ja go nie wzięłam teraz żałuję ;| chyba jutro znowu zawitam w rossamnie moze jeszcze będzie na mnie czekał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj śliczny. Ja właśnie podobny mam ale z GR więc na inną kolorystykę bym się porwała. Sama zakupiłam 3 lakiery wczoraj - no i masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ciebie pokusiło ;))) mnie kusi iść jeszcze raz ;)

      Usuń
  5. ale piękny kolorek :) ideał, zamówiłam podobny w Avon, ciekawe jaki będzie, bo ja zazwyczaj takich ciemnych nie używam, aczkolwiek eleganckie są - jak widac po Twoim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś avonowych lakierów nie lubię teraz kiedyś były fajniejsze ;)

      Usuń
  6. Piękny, uwielbiam takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor tego lakieru jest piękny, mam prawie identyczny z Ados'a , ale niestety strasznie smuży ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie odcienie lakieru mogłabym kupować bez końca! Lubię takie głębokie fiolety, bordo, śliwki ... Po prostu piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny i strasznie się cieszę, że na mnie w szafie czekał ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...