sobota, 24 czerwca 2017

LAB·ONE N°1 Hydration Day Nawilżający krem na dzień i N°1 Vitamin Complex Odżywcze serum do twarzy

Witajcie 😊

Lato, wakacje, deszcz, chłodek.....idealna pogoda na czytanie książki 😉 Jednak o książce dziś nie będzie a o kosmetykach, które dostałam w maju od Naturals Pharm. Była cała paczka, ale głównie suplementy, między którymi znalazłam krem i serum, co mnie bardzo ucieszyło i dziś napiszę Wam o moich odczuciach. Krem i serum kosztują ponad 300zł..... czy się sprawdziły?

LAB·ONE
N°1 Hydration Day Intensywnie nawilżający krem na dzień
N°1 Vitamin Complex Intensywnie odżywcze serum do twarzy
od Producenta:
Krem na dzień
Długotrwale i intensywnie nawilżający krem do twarzy przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry suchej, odwodnionej, pozbawionej blasku i elastyczności.
  • Zapewnia długotrwałe nawilżenie
  • Poprawia elastyczność skóry już po pierwszym użyciu
  • Łagodzi podrażnienia spowodowane przesuszeniem skóry
  • Wzmacnia barierę ochronną i zmniejsza utratę wody ze skóry
  • Gwarantuje wysoką wchłanialność substancji aktywnych oraz ich skuteczność

Postaw na nawilżanie i zachowaj młody wygląd na dłużej!
N°1 Hydration Day to nowy wymiar w nawilżaniu skóry twarzy. Głęboko nawilżający krem na dzień zapewni optymalny poziom nawilżenia nawet bardzo przesuszonej skóry twarzy i szyi. N°1 Hydration Day dodatkowo regeneruje skórę, przez co staje się ona bardziej jędrna, elastyczna, widocznie gładsza i młodsza. Wyjątkowa formuła produktu zabezpiecza skórę przed negatywnym wpływem środowiska i wolnych rodników. Krem doskonale sprawdza się jako aktywna baza pod makijaż.
Więcej znajdziecie Tutaj

Serum
Produkt przeznaczony dla skóry pozbawionej blasku, wymagającej wsparcia i kompleksowej ochrony.
  • Zapewnia długotrwałe nawilżenie
  • Gwarantuje wysoką wchłanialność substancji aktywnych oraz ich skuteczność
  • Chroni przed wolnymi rodnikami
  • Zapewnia gładką, jędrną i zregenerowaną skórę
  • Pomaga zachować młody i promienny wygląd na dłużej
Powróć do źródeł i przedłuż swą młodość!
N°1 Vitamin Complex to eliksir pięknej skóry do twarzy, szyi i dekoltu. Odżywcze serum przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Specjalnie dobrane i wyselekcjonowane substancje aktywne wchodzące w skład produktu sprawiają, że skóra staje się wyjątkowo miękka, jedwabiście gładka i odżywiona. Unikalne kompozycje składników nie podrażniają jej, działając regenerująco i kojąco. W składzie produktu znajdują się składniki z listy Ecocert, co potwierdza jego najwyższą jakość.
Więcej znajdziecie Tutaj


ode Mnie: Jak widzicie kosmetyki są zapakowane w kartoniki. Opakowania są szklane, co za tym idzie ciężkie. Wyglądają ciekawie, na kartonikach są wszelkie wiadomości o kosmetyku, dodatkowo na opakowaniu szklanym jest też skład.
Krem zabezpieczony jest dodatkowo pod wieczkiem przykryciem plastikowym. Ma lekką konsystencje, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.
Serum jest o konsystencji lekko wodnistej, ale nie ucieka z dłoni czy palców, można łatwo nałożyć go na twarz i szyje, ja potrzebuje do tego dwóch pompek. Wchłania się dobrze po wklepaniu, dość szybko, ale na tyle wolno, że zdążymy je rozsmarować na twarzy.

Zapach delikatny, subtelny, nie utrzymuje się na buzi.
Duet mnie nie zapchał, nie podrażnił, a wręcz przeciwnie. Bardzo go polubiłam, skórę mam fajną w dotyku, miękką, nawilżoną, wygładzoną. Stan mojej cery poprawia się od dłuższego czasu i to widać. Zapewne ma na to też wpływ pora roku, ale wysypy też się zdarzały latem, wiosną, a tym razem kosmetyki na mnie dobrze wpływają. Myślę, że potrzebowałam dobrego nawilżenia.
Nie wiem jak sprawdza się pod makijaż, bo po prostu latem nie nakładam podkładu i pudru, ale myślę widać jak dobrze się wchłania, że dał by spokojnie radę.
Jak już pisałam serum jest przyjemne, a kiedyś myślałam, po co serum? Mam krem i to mi starczy, a teraz jestem w tym produkcie zakochana, bardzo polubiłam ten etap pielęgnacji.
Czy dzięki temu serum mam mniejsze pory? Wydaje mi się, że trochę tak, ale cudów nie oczekiwałam😉

Skład:
Krem

Serum

Podsumowując, duet zacny i bardzo się cieszę, że do mnie trafił, wstrzelił się rewelacyjnie w moją pielęgnacje i gdyby nie był taki drogi na pewno skusiłabym się na te kosmetyki 👌😀

A Wy używaliście kosmetyków tej firmy? Również byliście zadowoleni? Widziałam, że część paczek ambasadorskich miało krem na noc, też fajny?

Miłego wieczoru
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. Czytałam o zestawie z kremem nocnym właśnie, też bardzo pozytywnie, ale ta cena 😅

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam kremów tej marki, nie znam marki nawet. Ale bardzo się cieszę, ze Tobie podpasował. Szkoda tylko, ze ma taką wysoką cenę, bo też bym się pewnie na niego skusiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy duet, ja mam krem na noc z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam próbkę serum,moja skóra wciągnęła go z prędkością światła :D dobre byłoby chyba pod makijaż,pod podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki i raczej po nic nie sięgnę. Cena potrafi zniechęcić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście nie znam produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny duet Ci się trafił!
    U mnie gości Nr1 Hydration Night, też nieźle 👌

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubiłąm się z tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za taką cenę lepiej polubić się z tymi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...