wtorek, 24 września 2019

Avon * Wody Maxima i Maxime

Cześć 😊

Z małym poślizgiem, z powodu wyjazdu, przychodzę do was z zapachowym postem. Jako, że jestem w programie Avon Hot Noty, tym razem przyszły do mnie dwie wody i dziś krótko o nich. Link do wód załączę wam na końcu postu.

Avon
Woda perfumowana Maxima for Her 
Woda toaletowa Maxime for Him
od Producenta:
MAXIMA for Her

Pełna szyku niebiańska kompozycja ze szlachetnymi nutami kwiatu Immortelle.
  • Kompozycja: kwiatowo-orientalno-drzewna
  • Kategoria: elegancki zapach na co dzień
  • Główne nuty zapachowe: nektarynka, jaśmin wielkolistny, kwiat Immortelle
W każdym z nas drzemie pierwiastek boskości – to nas zainspirowało do stworzenia zapachu, który wydobywa to, co w Tobie najlepsze. Ten luksusowy nektar uwolni maximum Ciebie! Damska woda perfumowana Avon Maxima łączy szlachetne nuty kwiatu Immortelle, aksamitne akordy soczystej nektarynki i wyszukaną woń jaśminu wielkolistnego.

MAXIME for Him
 
Pełna energii i siły kompozycja z boskimi nutami żywicy olibanowej i niezłomnego drzewa żelaznego.
  • Kompozycja: drzewno-aromatyczna
  • Kategoria: energetyczny zapach na co dzień
  • Główne nuty zapachowe: liście mandarynki, akord drzewa żelaznego, żywica Olibanum
W każdym z nas drzemie pierwiastek boskości – to nas zainspirowało do stworzenia zapachu, który wydobywa to, co w Tobie najlepsze. Uwolnij maksimum siebie, kreuj rzeczywistość i zostaw swój ślad! Męska kompozycja Maxime to energetyczny początek z nutami liści mandarynki, niczym nieograniczone boskie serce z akcentem żywicy Olibanum i mocny, niezłomny akord drzewa żelaznego.

ode Mnie: Obie wody zapakowane w kartonik i jeszcze ofoliowane. Woda damska o pojemności 50ml, a męska 75ml

Maxima, która wydawała mi się być ciężkim zapachem, jednak do nich nie należy. Ma cięższą nutę, ale głowa od niego nie boli przy dłuższym noszeniu. Jest słodki, ale nie mdlący. Taki ciepły, kwiatowy zapach, dobry na jesień :)
Jest trwały, choć ja dość szybko przestaję go czuć, jednak córka czuła go u mnie długo.

Powiem wam, że nektarynki nie czuje, może gdzieś głębiej jest schowana. Przy dłuższym noszeniu i wąchaniu robi się trochę ostry, ale to jakoś nie przeszkadza, jest miło ;)

Maxime, to woda toaletowa, jednak jest bardzo trwała. Taki męski, drzewny, trwały zapach. Na prawdę trwały, ja go czułam na skórze dłużej i szła za mną łuna zapachu, że się tak wyrażę ;) Uwielbiam takie męskie zapachy z taką drzewną nutą. Nie są za ostre, ani za słodkie, idealne.

Fajny, zgrany duet Maxima i Maxime.

Na uwagę zasługują też ciekawe flakony, zwłaszcza męski, który kojarzy się z kostiumem gladiatora ;) Oba opakowania przykuwają uwagę i do siebie pasują. Dobre na prezent dla pary.

Jeśli macie ochotę na te zapachy, to zapraszam na stronę Avonu tutaj, gdzie możecie wrzucić je do koszyka i zamówić.

Może znacie już te zapachy? Wam też się spodobały?

Miłego wieczoru
Dorotxy



15 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji poznać tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrą opcją jest zamówienie najpierw próbek :)

      Usuń
  2. Wizualnie oryginalne, jednak mam wrażenie, że nie są to zapachy dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne flakony, a zapachów jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak falkony bardzo fajne, choć męski bardziej mi się podoba :)

      Usuń
  4. Flakony piękne, zapachy chętnie poznam przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno będę chciała sprawdzić, jak pachną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych jeszcze nie znam, ale ostatnio dzięki Avon poznaję coraz więcej ich zapachów i przekonują mnie do siebie! Mają fajne i ciekawe zapachy, które długo czuć na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mają fajne zapachy, mam kilka ulubieńców :)

      Usuń
  7. Niestety nie znam tych zapachów :( Flakony mają ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...