piątek, 6 września 2019

Nowości, paczki, dodatki do gazet Sierpnia :)

Cześć 😊

Tak jak wspominałam wcześniej nowości jest mało, nie kusiłam się na wiele, bo cieszą mnie bardziej zużycia tym razem ;) W tym miesiącu dużo było ciekawych dodatków do gazet, widzę, że się starają, by kupić ich gazety ;) Mnie pokusili....

Yves Rocher

Wykorzystałam ulotkę i dostałam dwie miniaturki, a kupiłam żel pod prysznic, dawno, bardzo dawno temu go miałam i chce sprawdził czy coś się z nim zmieniło :)

Avon
Coraz mniej mnie tam kusi, wzięłam sprawdzone kosmetyki, żele i balsamy, oraz próbki nowości i już wiem, że jeden krem nie dla mnie, bo w składzie alkohol denat.....

Tesco
Strasznie tam wymiecione ;) jednak suchy szampon rzucił mi się w oczy w dobrej cenie, miałam wcześniej i polecam
Hurtownia

Ulubione farby do włosów Joanny, ta po lewej już na włosach, trochę się bałam, że włosy będą żółte, ale na szczęście kolor jest ok. Myślę czy kupić ją jeszcze raz czy już nakładać tą ciut ciemniejszą....

Dodatki do gazet
Miesięcznik ELLE z sypkim pudrem AA Wings, mam nadzieje, że będę zadowolona

Na Party namówiła mnie córka ;) za tą szaloną cenę wzięłyśmy dwa, ale powiem wam, że jak typowe mgiełki mało trwałe, ale zapachy całkiem fajne

No i Zwierciadło to szampon do włosów, niestety odżywki nie udało mi się kupić.


I tyle, koniec :) Prawda, że mało w stosunku do zużyć? :)
Też was pokusiła jakaś gazeta z dodatkiem?

Miłego weekendu
Dorotxy

15 komentarzy:

  1. Fajne nowości,ilość w normie :D Ja jakoś nie kupuję gazet z dodatkami bo nie umiem upolować, nigdy u mnie nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się coś spodoba w gazecie, to chodzę i szukam, najlepiej Inmedio albo Empik :)

      Usuń
  2. Lubię żele Avon, te z seri Senses :) Z Yves Rocher jeszcze nic nie miałam. Gazety z dodatkiem też jeszcze nigdy nie udało mi się dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za gazetami czasem trzeba się niestety nachodzić :)Kiedyś u mnie mniej "rzucali" z dodatkami, teraz widzę jest trochę więcej

      Usuń
  3. O dziwo znam jedynie suchy szampon Syoss :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest ten szampon, sprawdzony i tylko dlatego się skusiłam :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe zdobycze. Oby się u Ciebie sprawdziły. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Puder AA Wings też kupiłam :D. Z Avon od dawna kompletnie nic nie kupuję, nie jestem fanką ich pielęgnacji, kolorówki itp. może jedynie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna nie kupuję już gazet, nawet tych z dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gazety przestałam chwilowo kupować, ale dodatki fajne. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze w USA nie ma zanych dodatkow do gazet

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio w gazetach są coraz fajniejsze dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo..Barbie zapachy...Ciekawe czy uda mi się gdzieś je jeszcze znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żel pod prysznic z Avon Citrus Zing to ulubiony żel mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...