niedziela, 29 września 2019

Targi Beauty Days i Spotkanie Beauty Days Blogger w Nadarzynie

Cześć 😊

Czas leci i już tydzień minął od mojego długiego weekendu w Warszawie i okolicach 😀 Dziękuję dziewczyny za gościnę 💙 Początek weekendu to wyjazd do Nadarzyna na Targi Beauty Days a przy nich spotkanie blogerek Beauty Days Bloggers. Dziś zapraszam was na krótką relację z tego wydarzenia, krótką, bo byłam tylko jednego dnia, za to będzie trochę zdjęć a także poczynione tam zakupy i to co dostałam :)
W Nadarzynie byłyśmy dość wcześnie, autobus nie był napchany jak dwa lata temu ;) kto pamięta ;) 
Targi kosmetyczne i fryzjerskie, były też ślubne, ale o nich dowiedziałam się później... Było 500 wystawców i nie wszystkich udało się odwiedzić :)
Pokaże wam tylko kilka stoisk i to co dostałam od organizatorów.




Jak widzicie dostałam kilka drobiazgów, nie ze wszystkiego skorzystam, więc szykujcie się na rozdanie ;) To pod słoiczkiem to maska w płachcie, jest mleczko do twarzy, mydełko, rzęsy....

Kolejny przystanek to stoisko Ambasadorki kosmetycznej, która zapraszała do siebie i też miała uszykowane upominki



Kolejne stanowisko widzieliście już na insta story, bo o to firma PureHeals prosiła i rozdawała maseczki :) Firma mi nie znana, nic jeszcze nie używałam, więc fajnie będzie wypróbować.



Ecocera też miała swoje stanowisko, bardzo fajny pomysł z tym dużym opakowaniem ;) Ja poprosiłam o próbki dwóch nowości, bo jak poprzednio poprosiłam to wybrałam ryżowy, bo z próbki mi się sprawdził i mam nadzieje, że nowości też będą fajne.


Na stoisku Sylveco skusiłam się na kosmetyki polecane przez przyjaciółkę, Majka jak by co będzie na ciebie 😂 Pomadka była w prezencie



Na stoisku Ministerstwo dobrego mydła, pani podarowała nam po paczuszce do podziału na dwie ;) I mam to:


Bartos - ich znam z innej imprezy i mam krem, który właśnie zaczęłam używać. A teraz będę poznawać ich kolejną nowość, którą są kokony jedwabnika do peelingu twarzy. Szybka decyzja i kupiłyśmy opakowanie do podziału ;)

Tak, opakowanie pełne, jeszcze przed podziałem ;) Zdjęcie robione jeszcze na miejscu ;)

Była jeszcze mini drogeria Vica, w której kupiłam wielki żel pod prysznic i nawilżającą mgiełkę do twarzy z gratisowym micelem. Jakoś nie wybrałam tyle produktów by móc dostać jeden za 1gr ;)



Naturalne włoskie kosmetyki Erboristica było ciężko znaleźć, panie bardzo miłe, dużo opowiadały i zachwalały żele i balsamy, każda tubka 100ml za 5zł Skusiłam się na komplet kokosowy i na lawendowy balsam. Zobaczymy co to za cuda ;)
 
Mam jeszcze próbki kremu siarczkowego od Sulphur, jestem ich ciekawa, ale nie zdecydowałam się na zakup, może następnym razem,...

No i jeszcze jedno ważne dla mnie, w końcu udało mi się zapisać jako dawca szpiku, fajnie, że takie stoisko DKMS znalazło się na targach i mogłam na spokojnie porozmawiać z miłą panią, która tłumaczyła co i jak, zawsze to lepiej na żywo niż przez internety. A od dawna chciałam to zrobić....


I to już koniec, to nie był mój pierwszy raz na targach, ale pierwszy na Beauty Days Blogger :) Miło wspominam ten czas i to, że byłam w towarzystwie sprawdzonych przyjaciółek 💙
Oczywiście powoli będą pojawiać się recenzje wybranych kosmetyków, co was ciekawi najbardziej?

Miłego wieczoru
Dorotxy

14 komentarzy:

  1. Szacun za DKMS! ja też powinnam to zrobić...
    Mam nadzieję że polecane przeze mnie Sylveco Ci posłużą :D Peeling mega słodko pachnie a żel rumiankowy śmierdzi :D ale są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za długo się zbierałam i super, że byli na miejscu :)

      Usuń
  2. Świetna impreza i wcale się nie dziwię, że nie wszystkie stoiska udało się odwiedzić :D. Ciekawią mnie te kokony :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas też ciekawiły, stąd decyzja zakupu i podziału :)

      Usuń
  3. Widać że było fajnie, szkoda że nie mogłam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w dobrym towarzystwie czas dobrze płynie :)

      Usuń
  4. Takie inicjatywy, to zawsze świetna sprawa. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak fajne spotkania z przyjaciółkami i innymi blogerami :)

      Usuń
  5. Bardzo żałuję, że nie mogłam przyjechać do Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, fajnie, że wyjazd udany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...