środa, 14 czerwca 2023

Nowości, paczki, zakupy maja 2023

Cześć 😊

W sumie myślałam, że tego postu nie będzie. Nie planowałam jakiś wielkich zakupów, ale zaczęły wpadać drobiazgi, tu coś z kuponu, tu dodatek z gazety i się zebrało trochę ;)

Rossmann

Balsam kupiony z kuponu, albo vouchera, nie pamiętam. Napiszę Wam o nim więcej, bo mnie trochę wkurzył ;)
Kolejna pianka z vouchera, krem kupiony w promocji ;)

Avon

Miałam nie zamawiać, ale zatęskniłam za zapachem Lotosu, jednak chyba tylko w chłodniejsze dni mi się podoba, w cieplejsze teraz mnie drażnił, dlatego póki co odstawiłam na jesień. Żel w piance wzięłam, choć mam jeszcze, ale końcówkę, bo później będzie drożej, a to jedyna o takiej konsystencji, która mnie nie podrażnia. Tradycyjnie nowe żele p/p i próbki nowego podkładu.

Dealz
Zrobiłam zapas szamponów, bo były w promocji, a nic w szafce już nie mam, to co mam jest pod prysznicem :)

DM
Balsam wyrównujący opaleniznę czy lekko opalający, ja już jestem opalona, bo pierwsze słońce i odkryte ciało i brązik, ale chciałam wyrównać, np mam lekko odpalone rękawki, póki co nie widzę różnicy, ale dopiero zaczęłam używać.
Krem z filtrem mnie zaciekawił, a że nie mam za wiele, to pokusił. Zakupy zlecone i zrobione przez przyjaciółkę :) niestety u mnie tego sklepu nie ma, może kiedyś....

Gazeta z dodatkiem
Tu fajny dodatek w postaci balsamu, miałam kiedyś inny też jako dodatek i był świetny, mam nadzieję, że i tym razem się nie zawiodę.
Było tyle dodatków, a mi się trafił żel do mycia twarzy z Face Boom, nie miałam, więc chętnie spróbuję, zwłaszcza, że pianka od nich jest świetna.

Wizaż testy
Udało mi się dostać do testowania tych cudeniek. Podkład mi bardzo pasuje, testowałam w ciepłe dni i mi nie spłynął, nie tłuściłam się szybko, więc na plus duży. Jeszcze mi zostało, bo jednak latem podkład to dla mnie too much ;) Kremy do twarzy też cudo, używałam głównie na noc i świetnie się wchłania i buzia rano taka miła w dotyku ;)

Paczki od przyjaciółek :)
Bogusia miała dla mnie dwie rzeczy 😂 widzicie tu dwie sztuki?? A jeszcze nawet jednej nie widać, bo to tęczowa torba z Tigera i to ona była powodem paczki, niestety i tego sklepu u mnie nie ma, ale córka ją zwędziła szybko haha i nie dostała się na zdjęcie. Strzelający proszek był super ;) Reszta na razie czeka, choć zaczęłam używać miniaturki szamponu Seba med, trochę plącze mi wlosy.
Tu Majka zrobiła mi drobne zakupy w DM i co? i dostałam gratisy 😂 bardzo lubię tą piankę do mycia buzi, widzę, że zmienili etykietę, mam nadzieję, że nie skład zawartości :) Zapach Boss suuper

Tyle, jest trochę, ale nie dużo, skoro już część w użyciu :)
Jak tam Wasze zakupy?

Miłego końca tygodnia ;)
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Bardzo dużo ciekawych rzeczy się u Ciebie pojawiło kochana. Świetnie, satysfakcjonującego używania ich życzę.🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam ten balsam z kuponem i też mnie rozczarował nieco, więc czekam na Twoją recenzję - jestem ciekawa czy mamy takie same zarzuty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, takie tam drobiazgi ci do paczki włożyłam. Niech Ci służą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...