wtorek, 4 czerwca 2024

Kosmetyczne wykończenia maja 2024

Cześć 💙

W końcu piszę z komputera, póki co naprawiłam córki, bo jest nowszy i lepszejszy. Niestety trochę inny od mojego i muszę się przestawić, bo teraz nie trafiam dobrze w każdy klawisz 😁😂 Trochę mnie tu nie było i mam nadzieje, że teraz będę regularniejsza, bo z kompie będzie mi łatwiej. Zaczynam zużyć kosmetycznych, jest ich o dziwo dość mało jak na moje możliwości ;)

Cien Żel p/p - nie wiem dlaczego wybrałam ten zapach, nie polecam, mdły, chemiczny, ale żel nie wysusza, dobrze się pieni, kupiłam lepszy zapach, b o tego już nie kupię

Isana Żel p/p - całkiem przyjemny zapach, już tak nie wysuszają te żele jak kiedyś, więc jak jest jakaś limitka to się skuszę

Onlybio Żel p/p - ciężko było używać tej pompki, wyciągałam i używałam bez, strasznie nieprzydatna, ślizgała się, ale żel był przyjemny, nie wysuszał i ładnie pachniał

Tresemme Szampon do włosów - polubiłam go, choć jakiegoś wielkiej objętości nie robił, ale nie podrażniał i był bardzo wydajny, pienił się mocno

Gliss Odżywka do włosów - lubię te odżywki, tą miałam pierwszy raz, ale myślę, że nie ostatni.

XHC Hyaluronic Maska do włosów - jak na maskę tanią była zaskakująco dobra. mogłabym do niej wrócić, ale kuszą mnie inne ;)

Niuqi Suchy szampon - bez rewelacji. w upalny dzień kapało mi z głowy, tak mi się skóra głowy zgrzała, więc więcej nie kupię, niestety mam jeszcze jeden, taka promocja.
dalan d'olive Balsam do ciała - Balsam był ok, dobrze nawilżał, wchłaniał się, ale jak już zrobiło się bardzo ciepło był za ciężki. Niestety opakowanie kiepskie, bo odpadła nakrętka, nawet jak ją wcisnęłam, to wystarczyło wyciskać balsam i korek wypadał. Zapach bardzo przyjemny

Yumi Balsam do ciała Aloe Borówka - rewelacja, kocham tak jak kremy do rąk, chętnie kupię znów i więcej tej marki.

Uzdrovisco Krem do rąk - słaby do przesuszonych dłoni, słabo regenerował i nawilżał, mam jeszcze jeden, ale inny rodzaj mam nadzieje, że będzie lepszy

Oriflame Krem do rąk - mój ulubieniec, nie moje pierwsze i nie ostatnie opakowanie
Mario Badescu Tonik do twarzy  - zakochałam się, fajnie pachnie różami, nawilża, opakowanie daje taką fajną mgiełkę, dlatego zostawiłam opakowanie i wlałam inny tonik. Ten mam z kalendarza adwentowego. ale chętnie sobie go kupię, bo był dość wydajny i dobrze na mnie działał.

Bielenda Pianka do mycia twarzy - fajna pianka, ale nie odpowiada mi zapach, wolę ananasową, tej już nie kupię.

Hean Lamination brow gel - to nie był dobry zakup, za dużo było produktu na szczoteczce, więc musiałam świągać, fajnie trzymało brwi, ale szybko się popsuło, zaczęło zmieniać zapach. Więcej nie kupię, szukam dalej
Oriflame Maska w płachcie do twarzy - była ok, była mocno nawilżona, kapało z niej, nie lubię takich. Raczej się na nią więcej nie skuszę, choć tą chyba dostałam od przyjaciółki

Barwa Mydło w kostce - ulubione

Jak Wam idzie zużywanie? Jak widać mi w maju słabo 😂 ale już robią się zużycia tego miesiąca.

Miłego wieczoru
Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię te mydła w kostce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem ori miałam - fajny, ale na pewno nie ulubieniec dla mnie :D Balsam Yumi miałam winogronowy i też mam inną opinię, bo dla mnie mega sztuczny zapach - okropny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam. Ten koktajl myjący szczególnie mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie bierz tego zapachu, nie popełniaj mojego błędu ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...