sobota, 8 czerwca 2024

Nowości, zakupy i paczki maja 2024

Cześć 😀

Nowości nazbierało mi się sporo, dużo więcej niż miesiąc temu i dużo więcej niż zużyć, ale myślę, że nadrobię w czerwcu. Tak jak i kilka postów, na pewno będzie za chwilę jedna z nowości, która tu się pokażę, zużyłam już więcej jak połowę, a jeszcze zdjęć nie zrobiłam ;)

Rossmann

Lubię limitki żeli, więc wzięłam, ale póki co leży i czeka na jedną, że tak powiem okazję. Promocje 1+1 ma deo do stóp, na pierwszy rzut wzięłam ten po lewej i jest fajny, sprawdza się i Dove dla odmiany kulka, raz się nie sprawdziła w mega upał na ale tylko pod jedną pachą haha no i sztyft lubię, ale tym razem wzięłam ogórkowy
Uzupełnienie zapasów szamponów, Isana zielona nasza ulubiona. Puder mi się sprawdził, więc kupiłam kolejny.
Suchy szampon zawsze się przyda, a w krem chwalony i od dawna miałam go na liście tak jak balsam, więc skorzystałam z promocji 1+1. Wszystko przez te codzienne kupony, tylko przybywa kosmetyków haha

Hebe
Tu zależało mi na kremie i odżywkach, szampon dorzuciłam tak na końcu, skorzystałam z promocji na darmową wysyłkę od zamówienia za chyba 15zł Krem chwalony, więc będą testy

Avon
Ostatnio mniej u nich zamawiam, ale pokusił mnie najbardziej balsam w sprayu, bardzo lubię na lato taką formę i o nim niedługo Wam napiszę, bo już sporo go zużyłam. A żele lubię, nowości trzeba było spróbować, czerwony przyjemny, bo już go używam.

Lidl
Tu też była promocja 1+1 albo drugi minus 50% nie pamiętam. Już wcześniej chciałam spróbować tych pianek, więc wzięłam dwie różne, kończy mi się ta pod prysznicem, więc za chwilę będą testy.
Też promocja 1+1, a te żele lubię, nie wysuszają i fajnie pachną

Wizaż
Zestaw do pielęgnacji twarzy z Eveline, niestety chyba mi zaszkodziło, bo skóra zaczęła reagować poceniem, jakbym miała maskę na twarzy, okropne uczucie. Powoli będę teraz wprowadzać serum, a krem później i zobaczymy który na mnie źle działa.

Paczki/Prezenty
Bogusia zaszalała 😘 oprócz drobiazgu z wyjazdu - żel p/p, czy kremu pod oczy, który jej nie pasował dołożyła jeszcze trochę kosmetyków z okazji moich urodzin 😍😎
Od Weroniki miały być tylko książki, którym zapomniałam zrobić zdjęcie, a trochę ich jest, będą się tu recenzje powoli pokazywać, dodała jeszcze kosmetyki 😘😍
I prezent od Majki 😍 krówki, których nie dostałam z okazji wizyty w sklepie ani razu😂 Zestaw pielęgnacyjny, póki co używam żelu p/p przyjemny, kremowy, zapach lekko perfumowy, nie drażniący. W butelce jest odlewka żelu do mycia twarzy z Oriflame, na który się teraz skuszę :)

Dodatki do gazet
Zależało mi na tym kremie i udało mi się go kupić, jestem zadowolona :) Na najnowsze dodatki nie patrzyłam, bo mało ich było w moim salonie.
Viva wpadła mi w oczy przypadkowo, bo leżała na dolnej, bocznej półce, a balsamu już w sklepie nie widzę, więc się skusiłam.

Jak Wasze nowości? U mnie więcej, bo trochę prezentów przybyło 😍 Z każdego kosmetyku i książki jestem zadowolona. Dziękuję dziewczyny jeszcze raz😘

Miłego weekendowania
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Same wspaniałości. Widzę produkty swoich ulubionych marek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te nowosci, lubie podgladac takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego faktycznie. Tą maskę FB uwielbiałam - szkoda, że ją wycofali. Ciekawi mnie żel z lidla limonka i mięta - myślę, że na lato będzie ideolo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam ją z wyprzedaży, szkoda jak polubię a jej już nie ma....

      Usuń
  4. wiele świetnych nowości, udanych testów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...