piątek, 29 listopada 2013

Lakier do paznokci - Eveline miniMax Holografic nr 406

Witajcie!
To już tradycja, że witam się z Wami wieczorową porą ;)
Dziś pokażę lakier, który kupiłam wczoraj, tzw. rzutem na taśmę, przypadkowo ;)
Jako, że kupiłam już 3 holo, a tego wcześniej nie widziałam, to niekoniecznie patrzyłam na lakierową półkę. A on się tak do mnie uśmiechał i jak go nie przytulić ;))

Ładne sreberko, lśniące o numerze 406 holografic Eveline

Powyżej i poniżej
1 warstwa

Jak widać słabe krycie, dlatego 2 warstwa

Dwie warstwy wyglądają świetne, jak dla mnie.
Jeśli lubicie mocniejsze krycie, myślę że 3 warstwa załatwi sprawę.
Na ostatnim zdjęciu serdeczny palec pociągnęłam kolorem nr401
Na żywo wyglądają o wiele lepiej i się ładnie błyszczą :)
Fajnie się nimi maluję, pędzelek dość szeroki, delikatnie sunie po paznokciu pokrywając płytkę szybko.
Jednym słowem, jestem zadowolona, że i on do mnie trafił :)
Jak Wam się podoba?

Miłego wieczora i nadchodzącego weekendu :)
Dorotxy

17 komentarzy:

  1. podoba mi się :) nie widziałam holograficznych Ewelinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już je sobie wcześniej upatrzyłam, tylko fioletowy no i się rozmnożyło.....;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    kosmetyczneszalenstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy jeszcze nie miałam lakiera Eveline - jedna warstwa moim zdaniem nie wygląda zbyt dobrze, ale trzy świetnie
    !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jaki ładny (ona ładne)! Uwielbiam holosie, a tych z Eveline nigdy nie mogę dostać jak jestem w PL :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na nie długo czekałam, aż doczekałam się szafy w Rosie ;)

      Usuń
  5. kurde, a ja nie zwracałam na nie uwagi a dwie warstwy prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że u mnie ich nigdzie nie bylo :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się z nimi ale póki co szlaban na lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest super ale u mnie ich nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie słabe to holo :P Ale ogólnie kryje dobrze już przy tych dwóch warstwach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten sam kolorek i go uwielbiam! cudownie mieni się w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...