piątek, 29 sierpnia 2014

Dove Mleczko do ciała Essential Nourishment

Witajcie słonecznie :))

Po wczorajszych deszczach i zimnie ani śladu, dziś pięknie słonecznie i gorąco, trzeba korzystać... :))
Dziś napiszę Wam o nie przyjemnościach z mleczkiem do ciała....szkoda, bo miałam inne i było fajne.

Dove Mleczko do ciała
Essential Nourishment

od Producenta:
ode Mnie ;)
Fajna poręczna butelka, zamykanie na klik. Jak na mleczko bardzo gęste, ciężko się rozprowadza i długo wchłania. Strasznie na nie zła byłam, bo wzięłam je nad morze i w połączeniu z piaskiem (wiadomo nawet po prysznicu gdzieś wyjdzie hehe) było jak peeling ;) okropnie się rozprowadzało, tempo, strasznie. Bardzo tłuste, długo się wchłaniało. Po powrocie wyskoczyło mi uczulenie, sądziłam, że to od słońca, jednak w domu zmieniłam balsam i uczulenie znikło. Po drugim wypadzie nad morze stwierdziłam, że powoli zużyje to mleczko, bo szkoda wywalić ;) I co? I znów pojawiło się uczulenie, które się znacznie nasiliło :( odstawiłam i łagodnieje mi skóra....
Jeśli lubicie gęste mleczka i macie czas żeby się wchłonął, polubicie je ;) Ja więcej mleczek tej firmy nie kupię, nawet balsamu....boje się czy znów mnie nie uczuli. Wcześniej miałam żel p/p i inne mleczko - było o wiele lżejsze i było ok, temu mówię zdecydowanie NIE! i ląduje w koszu.

Skład:

Nie znam się na składach jakoś specjalnie, ale parafinę widzę wysoko w składzie, może to ona dała mi popalić? hmm

Miałyście to mleczko? Zadowolone byłyście czy tak jak ja nie?
Miłego popołudnia
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. Ja nie mogę używać Dove. U mnie wszystkie produkty dają efekt odwrotny, wysuszanie zamiast nawilżania.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś mleczko z DOve i było ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie miałam ich produktów do pielęgnacji i jakoś mnie nie kuszą, może i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już lata nie używałam mleczek tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też a później mnie promocją pokusili.....co kupując 3 trzecie było gratis czy jakoś tak ;) z deo też nie jestem zadowolona, odpuszczam tą firmę....

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej wersji akurat nie miałam, ale ogólnie zawsze lubiłam balsamy Dove :) Szkoda, że to mleczko Cię uczuliło :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię wszystkie produkty z Nivea. Dla mnie ta firma jest niezawodna i staram się nie eksperymentować z innymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię Nivea ostatnio mi kremem krzywdę zrobiła na twarzy :(

      Usuń
  8. moja mama lubi dove, ale tego mleczka na pewno nie miała;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze żadnego mleczka z Dove.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojjjjj, mnie duzo produktów Dove uczulało ;( Dopiero od niedawna, po kilku latach znowu je wprowadzam i jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie lubię mleczek z DOVE - w sumie to mam bardzo kiepskie wspomnienia z nimi w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...