wtorek, 19 sierpnia 2014

Zakupy sierpniowe, prezent, gratis....

Witajcie ciepło :))

Dziś sierpniowe zakupy, chyba więcej w tym miesiącu nie będę kupować.....choć kto wie ;))
Na pierwszy ogień idzie Rossmann


Green Pharmacy Masło do ciała Róża piżmowa i Zielona herbata - w CND
Isana Pomadka pielęgnacyjna Fruit&Gloss - limitowana edycja, kupiona pod wpływem chwili ;))
Pasta do zębów Sensodyne w mini wersji
Facelle chusteczki do higieny intymnej opakowanie mini 

oraz nowość Wallness&Beauty olejek do ciała z olejem z pestek mango i ekstraktem z papai


Avon
zamówiłam głównie nowości ;)
Trzy żele pod prysznic Senses, od lewej 
o zapachu jagód acai i czarnej porzeczki
mój ulubiony zapach Mystique nowa kremowa formuła pachnąca różą i jaśminem
Reflection kremowy orientalna orchidea i maliny, malin jakoś nie czuję ;)
Zestaw Naturals Kwiat Jabłoni - żel p/prysznic, balsam do ciała i pachnąca mgiełka do ciała (kolejna mgiełka ;))
Kolejne mgiełki do ciała ;) które czytałam są bardziej balsamem niż mgiełką, dlatego wzięłam, a że nie mogłam się zdecydować którą mam obie ;)) Garden of Eden oraz Citrus Zing
Planet Spa Regenerująco - ujędrniające masło do ciała
Próbka nowego zapachu Parisian Chic - niestety a może stety ;)) nie mój zapach, za słodki, aż mdły...

Yves Rocher
Dwufazowy płyn demakijażu do niego gratis płatki - płyn podobno dobry, ciekawe czy u mnie się sprawdzi
Żel do mycia twarzy PureCalmille - miałam iedyś bardzo fajny żel
Odżywka do włosów odbudowująca - kończy mi się, więc trzeba było uzupełnić braki, a była w promo ;)
Gratisy
Balsam odżywczy z olejkiem arganowym i i kwiatem pomarańczy - normalnie bym nie kupiła, cena to dal mnie przegięcie, w promo 46,9
Mleczko odbudowujące do skóry bardzo suchej

prezent imieninowy od Kasi :* ona wie co lubię ;)) kolejne Yves Rocher
 
A co lubię? Brzoskwinię oczywiście :))
Mydełko i żel peelingujący, limitowany żel p/prysznic oraz antyperspirant :)


I ostatni już produkt, gratis od firmy Yodeyma, można było zamówić próbkę wody 15ml tutaj

I tu numer odwaliłam ;))) tak szukałam, patrzyłam na nuty zapachowe i jak mi się spodobały i już do mnie próbka doszła, wypróbowałam i zaleciało i męskim zapachem haha i co, to jest męska woda ;))) Zapach bardzo ładny i wiem komu się dostanie ;)))

I to na tyle, trochę mi się zapasy uzupełniły i znów mam bardzo dużo żeli ;))
Kupiłyście coś z tego co ja?

Miłego wieczora
Dorotxy

23 komentarze:

  1. fajne zakupy :) uwielbiam mgiełki avon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masło GP w CND?! Za ile? Od kiedy w CND? Uwielbiam to masło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam, ale coś ok 7,50 :) Jakieś tydzień temu...

      Usuń
    2. Dzięki :) byłam niedawno w rossie i nie było w cnd, więc może plakietka pojawi się z opóźnieniem :)

      Usuń
    3. U mnie były 2 sztuki, ale jedno macane :(

      Usuń
  3. Fajne nowości. Najbardziej mi wpadł w oko olejek od Wallness&Beauty :) Mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że jutro będzie testowanko ;))na pewno o nim napiszę

      Usuń
  4. Miałam kiedyś ten żel do twarzy z YR ale niekoniecznie przypadł mi do gustu. Ale parę rzeczy z twoich nowości chętnie bym przygarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyn dwufazowy z YR totalnie się u mnie nie sprawdził, bubel jak nic za taką cenę mam 5 płynów z Ziaji które moim zdaniem są świetne ;)
    Za to ten żel z YR jest moim ulubieńcem *.* Naprawdę dobrze zmywa makijaż i nie wysusza :)
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez zamówiłam sobie ta próbkę, ciekawe czy do mnie dojdzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nawet nie chodzę do drogerii bo muszę zużyć swoje zapasy kosmetyczne - choć nie powiem na żele z AVON reflection i revitalishing także się skusiłam :) A i jak Ty nie przeszłam obojętnie obok zestawu z zielonym jabłuszkiem - ale teraz halt zakupowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he też mam duży zbiór, więc zużywam i mało staram się kupować ;)))

      Usuń
  8. też dostałam perfumki, ale niezbyt mi pasują ..

    OdpowiedzUsuń
  9. spore zakupki :)
    też zamówiłam próbkę ciekawe kiedy dostane :D

    OdpowiedzUsuń
  10. też kupiłam ten nowy żel porzeczkowy - pachnie obłędnie! :)
    a o reszcie zakupów sierpniowych wolę nie myśleć ;) znów popłynęłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam nadzieję, że nic już mnie nie skusi ;)))

      Usuń
  11. Fajne zakupy :) Kosmetyki z YR uwielbiam. Ten płyn dwufazowy do demakijażu sprawdza się u mnie świetnie. Odżywka odbudowująca jest jedną z moich ulubionych kosmetyków do włosów. A balsam do ciała otrzymałam jako prezent za zrealizowanie 4 czeków z letniej książeczki :) Żel limitowany też posiadam - ma piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też realizowałam czeki ;)) Czyli dobrze wybrałam odżywkę i dwufazówkę, bo to akurat chwalone ;) zobaczę czy się u mnie sprawdzi ;)

      Usuń
  12. super nowości ;) tak się zastanawiam czy mi nie dojdzie męskam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię te chusteczki facelle:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulala sporo tego :D mi na szczęście przyszły damskie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne nowości :) Nie miałam pojęcia, że w Rossmannie są masła GP, a miałam ochotę kupić jakieś już dawno temu, muszę iść sprawdzić, może się jeszcze załapię na CND.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...