niedziela, 28 grudnia 2014

Liebster Blog Award

Witajcie :))

Dziś taki luźny post, zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Muminkowe nowości. Jest to mój pierwszy Tag, jakoś wcześniej nie miałam natchnienia na takie posty ;)

Jaka potrawa najbardziej Ci się kojarzy ze Świętami Bożego Narodzenia?

Kapusta z  grochem, mak z makaronem i owocami suszonymi czy kandyzowanymi oraz ryba po grecku, pyszności i najlepiej smakują w święta :))

Jakie jest Twoje największe kosmetyczne marzenie?

Nie mam jednego, mam kilka, np. Pędzle Hakuro, paletka Naked, oryginalny BB czy lakiery holo :)

Twój ulubiony zimowy zapach w kosmetykach to...

Always Avon, Pret a Porter Coty, Casmir Chopard 

Co sprawia Ci największą radość w blogowaniu?

Lubię dzielić się moimi spostrzeżeniami, odczuciami i zdjęciami produktu, nawet jeśli przyda się to jednej osobie ;))

Największy kosmetyczny hit i bubel tego roku to...

Hit - baza pod cienie do powiek Avon 
Bubel - deo Neutral, Avon Naturals Czekoladowy peeling do mycia

Co skłoniło Cię do założenia bloga?

To była spontaniczna decyzja, chęć oderwania się od problemów, nie sądziłam, że tak długo uda mi się go prowadzić, z reguły mam słomiany zapał ;))

Czym się interesujesz?

Kosmetykami, ale to oczywiste ;) Fotografie trochę zaniedbałam, więc po nowym roku myślę wrócić ze z dwojoną siłą do tego, ale udaje mi się znaleźć czas na czytanie książek i z tego bardzo się cieszę

Film lub program który ostatnimi czasy Cię poruszył to...

To był film, ale niestety tytuł mi uleciał....

Czy lubisz tworzyć dekorację DIY? Jeśli tak to co ostatnio stworzyłaś?

Tak, lubię, najwięcej tworzę z córką w okresie świątecznym ;)

Twój ulubiony kosmetyk do 10zł to...

Żele p/p, zmywacz do paznokci - Isana,  krem do rąk glicerynowy Avon - pierwsza trójka, która przyszła mi na myśl, bo mogłabym więcej wymienić ;)

Jaki kosmetyk z "wyższej" półki chętnie widziałabyś u siebie?

hmm jakoś specjalnie nie mam nic upatrzone, jest tyle fajnych kosmetyków w przystępnej cenie ;) Jedynie mam na liście droższe perfumy.


Zasady są proste: nominację otrzymujemy od innego blogera za ciekawie prowadzony blog, który posiada mniejszą liczbę obserwatorów (to daje szansę na rozpowszechnienie bloga). W TAG-u należy odpowiedzieć na 11 pytań przygotowanych przez osobę nominującą, a następnie wymyślić własne 11 pytań i nominować kolejne osoby (oprócz bloga, który nominował właśnie Ciebie).

Bardzo spodobały mi się pytania, więc nie chcę ich zmieniać i nominuję wszystkich chętnych, którzy chcą odpowiedzieć na pytania i bawić się dalej z nami :)))
Proszę o linki w komentarzach do Waszych odpowiedzi - chętnie poczytam :) 

Miłego popołudnia  
Dorotxy

10 komentarzy:

  1. Oby więcej impulsów i motywacji do tworzenia w kolejnych latach było :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rybę po grecku uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Wigilia to musi być makaron z makiem!
    A blog fajny, wpisy ciekawe, więc obserwuję:)
    Do zobaczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia kosmetyczne do spełnienia :) Życzę Tobie aby jak najszybciej się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jakim cudem, ale dopiero teraz zauważyłam, że odpowiedziałaś na mój tag :D
    Ja w święta uwielbiam kompot właśnie z suszonych owoców - tylko raz w roku się pojawia, więc smakuje bardzo (chociaż dużo osób go nie lubi) :) a ryby, zwłaszcza śledzie kiedyś bardzo lubiłam i tylko to głównie jadłam w święta, ale już mi się przejadły :P
    Pędzle Hakuro to i moje marzenie, a z "wyższej półki" też mam upatrzone perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śledzi nie lubiłam długo...dlatego teraz się nimi zajadam ;))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...