niedziela, 25 lutego 2018

Tołpa Żel do mycia twarzy i oczu

Cześć Wam 😊

Mrozy nie odpuszczają, choroba mi też jeszcze do końca nie odpuściła, jeszcze został po grypowy kaszel i osłabienie. Dlatego odpuszczam wychodzenie w takie mrozy jeśli nie muszę.... A jak zdrówko u Was?
Ostatnio kilka kosmetyków mi się pokończyło, a inne....no właśnie o jednym takim dziś Wam napiszę.

Tołpa, dermo face
Żel do mycia twarzy i oczu
od Producenta:

0%
alergenów
sztucznych barwników
PEG-ów
SLS-u
silikonów
alkoholu
parabenów i donorów formaldehydu
ode Mnie: Na początku urzekło mnie opakowanie, czyli pompka i przeźroczyste opakowanie, to co lubię.Trochę odstał w szafce zanim zaczęłam go używać.
Delikatny zapach, żelowa konsystencja.
I wszystko było by ok, bo nie podrażnia, ale niestety słabo myje. Nie domywa resztek makijażu, w ogóle mam wrażenie, że nie myje, jakby lekko sunął po twarzy i nic nie robił.
Trochę wysusza skórę, na szczęście mnie nie mocno, bo go po prostu odstawiłam.

Tak jakbym myła patelnie gąbką, bez detergentu, coś w ten deseń działa ten żel.
Nawet próbowałam go do mycia rąk, ale też jakaś lipa, zwłaszcza na dłonie po makijażu, podkład nakładam palcami.

Skład: Aqua, Glycerin, Hydroxyethyl Urea, Polysorbate 20,  Disodium Cocoamphodiacetate, Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Peat Extract, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Parfum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.

Czytałam różne opinie o nim i są mieszane, niestety u mnie się nie sprawdził, a szkoda...
A jak u Was?

Miłego wieczoru
Dorotxy 

9 komentarzy:

  1. U mnie też się nie sprawdził. Tak słabo oczyszczał, że zaczęło mnie po nim wysypywać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie zdążył, szkoda, że nawet do rąk się nie nadaje...

      Usuń
  2. Myślałam że tylko u mnie tak słabo się sprawdził wiem że kiedyś miałam już podobny żel z Tołpy i był ok a ta wersja to jakaś porażka podrażnił mnie wysuszył skórę i w ogóle na pewno do niego nie wrócę i poszedł do kosza :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego żelu nie znam, ale miałam inne produkty tej marki i nic się jeszcze u mnie nie sprawdziło :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, a czytałam do tej pory, że jest fajny :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie się sprawdził :D Tyle że ja używałam w duecie,micel Tołpy a potem żel :) dla mnie był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie się też nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie się sprawdził (używam olejku do demakijażu i potem żel na resztki) i właśnie bardzo go chwalę za delikatność. Nie mam ściągniętej skóry po nim.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...