środa, 17 października 2018

Buna * Olejkowy żel pod prysznic i płyn do kąpieli

Cześć wam 😊

Kosmetyk dostałam dawno w prezencie i pomimo, że dość szybko trafił pod prysznic, to dopiero teraz skończył. I nie tylko dlatego, że ma dużą pojemność, zaraz wam wszystko opiszę :)

Buna 
Olejkowy żel pod prysznic i płyn do kąpieli 2 w 1
Szałwia

od Producenta:
Składniki aktywne:

SZAŁWIA, nawilżająca gliceryna i olej arganowy.
Przepis na piękno: 
ekstrakt z szałwii, gliceryna oraz olej arganowy przyjemnie oczyszczają i kompleksowo pielęgnują skórę. Pozytywnie wpływają na jej kondycję i chronią przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Żel otacza ciało miękką, pielęgnującą pianą i działa normalizująco. Skóra zyskuje piękny i zdrowy wygląd.
Rezultat:
skóra jest oczyszczona, odświeżona i miękka w dotyku. Ma ładniejszy koloryt, jest optymalnie odżywiona i wygładzona. Dzięki olejkowej formule skóra jest jedwabiście gładka i pięknie pachnie przez dłuższy czas.

ode Mnie: Przyjemna, zielona wielka butla, bo ma aż 730ml. Opakowanie z pompką, co mi się spodobało, przy takiej pojemności.
Zapach - ziołowy, przyjemny, ja takie lubię. Nie jest jakiś mocny i trwały
Na początku miałam dziwne uczucie, w ogóle się nie pienił, wysuszał i miałam jakieś takie negatywne odczucia. Poleżał sobie pod prysznicem trochę....do czasu aż skończył mi się żel p/p i zapomniałam uszykować sobie nowy.
I chyba wtedy nabrał mocy urzędowej i się polubiliśmy. Przestał wysuszać i nawet zaczął się pienić. Kąpiel była przyjemnością. 
Jest bardzo wydajny,pompka działa do końca, choć na końcu wolałam ją odkręcić niż męczyć się z klikaniem. A tak szybko resztę zużyłam.

Całkiem fajny żel, choć forma olejku nie do końca mnie przekonuje.Cieszę się, że nie jest to typowy olejek i nie tłuści.
Jednak warto było wypróbować i się przekonać. Więcej do niego nie wrócę za to odżywka do włosów tej firmy jest świetna i ją zakupię znowu :)

Skład:Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropylamine Oxide, Glycerin, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Cocamidopropyl Betaine, Salvia Officinalis Extract, Argania Spinosa Kernel Oil, Propylene Glycol, Citric Acid, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Magnesium Chloride, CI 19140, CI 14720.

Mieliście okazje używać kosmetyków tej firmy? Polecacie któryś szczególnie?

Miłego wieczoru
Dorotxy













10 komentarzy:

  1. Mam ochotę na maski tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka do włosów u mnie jedna się sprawdziła, a i mam jeszcze do twarzy ale jeszcze nie używałam

      Usuń
  2. Mnie on jakoś zupełnie nie ciekawi, ale inne ich produkty jak krem do rąk, czy część włosowa owszem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym na niego nie zwróciła uwagi, ale dostałam go w prezencie :)

      Usuń
  3. Coś miałam, ale już nie pamiętam co ... no i krem nadal mam nie ruszony :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mam maseczkę i chyba krem do rąk, no i odżywkę

      Usuń
  4. Co do olejków to jakoś nie przepadam za nimi

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, nie znam ani jednego kosmetyku tej firmy. Ale duża butla, dzielna byłaś. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...