czwartek, 20 czerwca 2019

Ulotka Yves Rocher na lipiec/sierpień 2019

Cześć 😊

Firma Yves Rocher szaleje w czerwcu ;) Dostałam kolejną ulotkę z ofertą do sklepu stacjonarnego, ale tym razem na lato, na lipiec i sierpień, jak co roku. Powiem wam, że całkiem ciekawe prezenty, o czym się za chwilę sami przekonacie.

Yves Rocher 
Lipiec
W lipcu za dowolny zakup dostaniemy Szczotkę do włosów, do każdego rodzaju włosów, 3 rozmiary ząbków. Wymiary 14,5cm x 5,5cm
Za zakupy od 49zł w prezencie Powerbank za 19,90zł o pojemności 2000mAh
Wymiary: 9,7cm x 2,5cm x 2,2cm

Mam jeszcze dwie zniżki -50% 0 -30% na 1 dowolny kosmetyk, oczywiście poza zielonym punktem.
Nie mam pojęcia dlaczego Peeling do ciała z pudrem z pestek moreli został uznany za mój ulubiony, skoro nigdy go nie kupiłam.....
W każdym razie jest pokazany jako przykład skorzystania ze zniżki procentowej.

W środku są jeszcze oferty Must have na lato oraz reklama Książeczki z kuponami na lato:

Sierpień

W drugi miesiąc wakacji w prezencie za dowolne zakupy dostaniemy, aż dwa kosmetyki w mini pojemnościach idealne na wakacyjne wyjazdy ;)
Szampon - żel pod prysznic, 50ml Kwiaty gardenii tahitańskiej&olej kokosowy
Oczyszczający płyn micelarny, 50ml Puder z roślin z lasów borealnych 

Jest też -40% na dowolny kosmetyk poza zielonym punktem oraz podwojenie punktów za zakupy od 49zł

Z drugiej strony Gorące oferty na lato:
Woda toaletowa 100ml w trzech zapachach - liście werbeny, delikatna róża, zielona herbata
2+1 na Żele pod prysznic i do kąpieli Plaisirs Nature 200ml za 25,80zł

Mamy też Gwiazdę miesiąca czyli Przeciwzmarszczkowa emulsja do opalania do twarzy SPF 50, 40ml za 29,90zł

Nie wiem czy wybiorę się po szczotkę, ale na pewno po mini produkty do testów :) Jeszcze ich nie miałam. Pójdę też po książeczkę czekową, ciekawe czy ofert będą takie jak zwykle czy jakaś nowość będzie wprowadzona :) Pomyślę nad żelami p/p. A co wam wpadło w oko?

Miłego wieczoru
Dorotxy

10 komentarzy:

  1. O, szczotka może być fajna :D Ja jeszcze nie dostałam ulotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może być fajna, pewnie się po nią przejdę ;)

      Usuń
  2. Na pewno coś sobie wybiorę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście marka szaleje. Pamiętam, że dopiero co pokazywałaś ulotkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Teraz będzie dwu miesięczna przerwa ;)

      Usuń
  4. Też ją mam. :) Sierpniowa ulotka fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ta ulotkę, jeszcze nie wiem czy będę ją realizować

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ktoś może przetestował już tego powerbanka? Chciałam sobie go kupić ale jestem ciekawa opinii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...