piątek, 3 maja 2024

BABOR * Ampułki do twarzy

Cześć 😊

Kolejny miesiąc minął, ale zanim o zużyciach całego miesiąca, to najpierw tych maluchów.

Babor 
Ampułki do twarzy 
Od Producenta: Koncentrat substancji czynnych. Trzy ampułki Hydra plus, Multi vitamin oraz Lift express.

Ode Mnie: Trzy ampułki, które dostałam w wygranym zestawie na insta. Zaciekawiły mnie, zwłaszcza, że były trzy różne rodzaje na spróbowanie. Każda ampułka ma 2ml

Hydra Plus - od niej zaczęłam. Po nałożeniu szybko się wchłania i równie szybko ściąga skórę twarzy i musiałam nałożyć krem, bo nie było to miłe uczucie 

Multi Vitamin - z tej jestem najbardziej zadowolona. Była lekko tłusta konsystencja, przyjemnie się rozprowadza, trochę dłużej wchłania, ale na noc mi to nie przeszkadza. Buzia nawilżona, odżywiona, promienna rano. Tych mogłabym użyć więcej.

Lift Express - ta była też fajna, też lekko tłusta i fajnie nawilżyła, rano skóra  była gładka i miła w dotyku, też też mogłabym użyć więcej.

Ogólnie bardzo fajny produkt, choć te 2ml to ciut za dużo na twarz i dekolt. Po otwarciu takiej ampułki trzeba zużyć do końca, dlatego idealna pojemność to byłaby 1,5ml. Mam jeszcze inne ampułki z kalendarza adwentowego i mam nadzieję, że będą równie ciekawe jak te.

Skład: 

Lubicie takie eksperymenty? Ja tak, dlatego lubię kalendarze adwentowe i choć jeszcze mam kilka kosmetyków z nich, to już myślę o tegorocznych, czym nas zaskoczą 😉

Miłego weekendowania
Dorotxy 

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...