środa, 9 października 2013

Avon - Diamentowa kredka do oczu 2 w 1 - Pink Diamond

Witam Was ciepło!
Jako, że jestem konsultantką Avon, mogłam wcześniej zakupić nową kredkę 2 w 1 - czyli kredka i cień.
Wybrałam kolor Pink Diamond 

Kremowa formuła gładko się rozprowadza co zawdzięcza również miękkie kredce. 
Delikatny odcień różu, szczerze sądziłam, że będzie o ton ciemniejsza, ale taka też mi się podoba.
Fajnie się rozprowadza, nosiłam już jako kreskę i jako cień na całą powiekę. Nie zbiera się w załamaniach, wytrwała cały dzień w pracy. Wcześniej na powiekę nałożyłam bazę Avon oraz puder w kamieniu.

Jako kreska

Jako cień


I na dłoni





Jeden jedyny minus tej kredki to, że się nie wysuwa, tylko trzeba ją temperować. Tak, nie mam  do niej żadnych zastrzeżeń, nawet myślę by wziąć jeszcze jeden kolor, może brązik?
Skusicie się na nią?
Koszt to zależnie od katalogu ok 18zł

Pozdrawiam
Dorotxy

17 komentarzy:

  1. U Ciebie na oku fajnie wygląda, ale chyba wole zwykle cienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt daje fajny, już dawno nic nie zamawiałam z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię u siebie błyszczących rzeczy na oku na co dzień, ale u Ciebie wygląda ładnie :)
    bardziej podoba mi się jako cień, bo jako kreska jak dla mnie za gruba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest tak mocno błyszcząca, nie rzuca się w oczy :)

      Usuń
  4. ale ładnie roświetla;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jakąś kredkę z tego typu ze starych edycji i skubana jest nie do zdarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta krekta jako cień

    http://thestarsofgroud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek fajny, delikatny. Dla mnie na kreskę za jasna, a na całą powiekę wolę cień. Kredki w roli cienia w ogóle mi się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie sądziłam, że taki kolor pasuje do brązowych oczu :) Fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodobała mi się ale ja postawiła bym na brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolorek, lubię takie uniwersalne produkty ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...