czwartek, 22 listopada 2018

Ulotka Yves Rocher na grudzień 2018

Cześć wam 😊

Ulotka z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher przyszła do mnie dwa dni temu, ale nie miałam czasu wam jej wrzucić. Czwartek weekendu początek to i czasu więcej ;) Nie wiem czy tym razem się skuszę na zakupy, ale zobaczcie sami....

Yves Rocher
Grudzień

Tym razem w prezencie za dowolny zakup jest krem na dzień 30ml - kompleksowa pielęgnacja przeciwzmarszczkowa. 
Za zakupy od 59zł dostaniemy świąteczną kosmetyczkę. 
Jest też zniżka -40% na 1 dowolny kosmetyk, oczywiście poza zielonym punktem

Jest też cała limitowana seria Czerwone Jabłuszko w zestawie za 99,90zł w skład wchodzą:
żel do mycia rąk 190ml
peelingujacy żel pod prysznic i do kąpieli 200ml
nawilżający krem do rąk 75ml
żel pod prysznic i do kąpieli 400ml
świeca zapachowa 70g
perfumowane mleczko do ciała 200ml
+ świąteczne opakowanie
Jeśli lubicie Dwufazowy płyn do demakijażu z wyciągiem z bławatka można go kupić za 24,90zł ale tylko przy zakupie dowolnego tusz do rzęs.
Po otwarciu środka ulotki mamy propozycje zestawów świątecznych:



Jest jeszcze ulotka z zestawami, którą można wziąć w sklepie



Wpadło wam w coś w oko? Ja chyba mam przesyt..... ale wszystko się może zdarzyć ;) Gratisowy krem mocno mnie nie kusi, bo ostatnio miniaturka innego kremu mi zaszkodziła....

Miłego wieczoru
Dorotxy

8 komentarzy:

  1. Żele pod prysznic mnie kuszą. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ulotka! Mam świąteczne kolekcje i jestem oczarowana ich zapachami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nic nie wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jabłkowa limitka ogromnie mnie kusi :) Miałam kupić tylko żel pod prysznic, ale w tej cenie chyba zdecyduje się na całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś bym wybrała, ale już nawet prezenty mam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam taką ulotkę, a czy będę ją realizowała? zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzrok od razu przykuła mi seria zmysłowa wanilia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam jeszcze na maila dodatkową ulotkę z prezentem na Mikołaja za dowolny zakup. U mnie tym prezentem jest peeling do twarzy z pestek moreli o pojemności 30 ml. A w grudniowej ulotce za dowolny zakup dostałam krem z serii detoksykującej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...