czwartek, 10 października 2019

Nowości, paczki, ksiażki września :)

Cześć 😊

Mam niezłą obsuwę, ale taki wrzesień. Ciągle coś się dzieje, czasu mało, a myślałam, że będzie spokojniej.... Dziś zapraszam was na moje nowości, choć część poznaliście już w postach o targach, tutaj trochę kupionych przeze mnie i to co dostałam od przyjaciółek :)

Oriflame
Moje zamówienie z dwóch katalogów, odebrałam osobiście w Warszawie ;) Trzy żele pod prysznic, krem do rąk i serum do biustu.

Avon
Nie zaszalałam, wzięłam tylko nowość Mgiełkę do ciała z Planet Spa i próbki nowości

Faberlic
Zamawiałam wspólnie z przyjaciółką, postawiłam na żele pod prysznic, tonik do twarzy i pasterek oczyszczający. Żel kokos z kwiatem, miałam nadzieje, że będzie super, niestety im dłużej używam tym zapach robi się ohydniejszy, jak stara guma, dętka.... także tego zapachu nie polecam

Rossmann
Na wielkiej kosmetycznej promocji kupiłam tylko bibułki, zmywacz do paznokci, bo mam już końcówkę, a ten niby jakiś lepszy to lakierów z dodatkami, zobaczymy, mam jeszcze spray matujący i maseczkę. A poniżej dwie łyżeczki z ulubionym motywem 💀

Tesco
Kosmetyki z wyprzedaży, ceny od 1,99 do 4zł :) Także ceny świetne, choć przy kasie zebrało się tego haha Seborin tonik kupiłam dla mamy za zawrotne 10% ceny i mama zadowolona. Farby, no cóż lubię eksperymenty :) Poniżej reszta, 3 razy serum, ale nie wszystkie dla mnie :) będą na prezent
A poszłam tylko po mydła haha a kupiłam tyle nadprogramowo. No i jeszcze maseczki, tych jeszcze nie miałam, a tą firmę lubię

Lidl
Najpierw kupiłam za 2,5 miniaturkę micela, akurat super, bo przydał się na wyjazd, no i dobrze się spisał, kilka dni temu co widzieliście na insta story kupiłam kolejne maseczki za nie całe 2zł, długie terminy to czemu się nie skusić? :)

Kik
To wody toaletowe, córka je upatrzyła, bo przyciągnął ją motyw 💀 ale zapach też fajny przypomina mi Gabriele Sabatini, jednak wąchałyśmy fioletowy tester, a w pudełkach ktoś pozamieniał i przywiozłyśmy niebieski, fioletowy kupiłam w Warszawie, bo w Bydgoszczy jak byłyśmy po dwóch tygodniach już nie było...

Kiehl's

Tu się uśmiałyśmy z przyjaciółką, poszłyśmy specjalnie do sklepu, bo na fb firma ogłaszała, że mamy odwiedzić butik i dostaniemy 5-dniową kurację nowości gratis, i zobaczcie, to była aż jedna próbka, nieźle co? na 5 dni mi na pewno nie styknie....

Dodatki do gazet
Najpierw było Party z maseczkami za zawrotne 3,40 kupiłam dwa rodzaje.

Później Zwierciadło z kalendarzem, kiedyś już miałam taki mały, a teraz mam duży i pełno różnych rzeczy w nim i myślę czy na pewno się w nim zmieszczę haha Zobaczymy... Później w Empiku znalazłam z serum z Floslek, więc wzięłam

No i kolejne Party i tu zaszalałam, bo wzięłam wszystkie 3 rodzaje dostępne w Empiku 🙈 Mam nadzieje, że się nie zawiodę.

Prezenty od przyjaciółek


Bogusia zaszalała co? O książkach wiedziałam i o żelu Balea, reszta to niespodzianka, za którą dziękuję 😍💙 Serenadę zaczęłam już czytać w drodze powrotne z Warszawy i zaczyna się ciekawie, zobaczymy jak się to rozwinie.

Ania trzymała dla mnie Outspoken od Avon bardzo długo, tak, że ja o tym zapomniałam. Jeden z moich ulubionych zapachów tej firmy, również dziękuję 💙


 I kolejna szalona 😀 Majka i tobie dziękuję za tyle dobroci 💙 Okulary są świetne i ten mały balsam zaczęłam na wyjeździe i jest na wykończeniu :)

Dziękuję dziewczyny i za ten długi weekend😍 już mi tęskno, ale wiem, że za niedługo znów się spotkamy.
Sporo mam nowości, ale to głównie tych co dostałam, sama starałam się na za dużo nie kusić, choć na targach miałam mniejsze opory haha
A wam jak poszło? Ograniczacie się czy nie koniecznie?

Miłego wieczoru
Dorotxy

30 komentarzy:

  1. No ładne prezenty :) Najbardziej ciekawią mnie maski - Soraya i ta w płachcie z rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie o Soraya napiszę a płachta na insta story ;)

      Usuń
  2. Sporo nowości. Mi ostatnio niestety więcej przybywa niż ubywa, ale czas to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow sporo tego ! :) miłego testowania.
    ..Aaaa ! i co ważne - co roku wybieram tą gazetę z kalendarzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę jednak zadowolona z kalendarza pomimo rozmiaru ;)

      Usuń
  4. Trochę tego Ci się uzbierało! A w Tesco dorwałaś całkiem fajne rzeczy. Co do tej farby fioletowej, ciesz się że nie kupiłaś jej za normalną cenę bo jest do niczego totalnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W normalnej cenie bym jej nie kupiła haha dzięki za ostrzeżenie :)

      Usuń
  5. Dużo nowości :) Miałam plasterek oczyszczający z Faberlic - coś tam ''powyciągał'', głównie po bokach nosa. Outspoken <3 Super zapach !

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo się tego zebrała :). Zwierciadło też kupiłam, ale party u mnie nie było z dodatkiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko widziałam w empiku, gdybym ich wtedy nie zgarnęła, pewnie bym nie kupiła już...

      Usuń
  7. To Ci się uzbierało :D Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A proszę Doti, używaj do syta :D Część rzeczy Ci wrzuciłam bez konsultacji z Tobą haha :D Krem City S.O.S jest zaczęty niedawno, więc zalecam spróbować w miarę niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dobrze wiedzieć, a mini balsam super, ale już zużyty :( ;)

      Usuń
  9. Przegapiłam "Party" z kosmetykami - smuteczek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mało było, bo tylko przy kupnie je widziałam w empiku, nigdzie więcej...

      Usuń
  10. Spray matujący mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że się spisze, jeszcze go potestuje i o nim napiszę

      Usuń
  11. Świetne nowości kosmetyczne :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też, dlatego skorzystałam z promocji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...