czwartek, 20 lutego 2020

Ulotka Yves Rocher marzec 2020

Cześć 😊

Znalazłam dziś w skrzynce i od razu się z wami dzielę, choć wy zobaczycie to dopiero jutro ;) Ulotka z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher na kolejny miesiąc. Ja jeszcze nie byłam zrealizować tej z lutego, ale na pewno zrealizuję wkrótce. Ciekawa jestem jak podoba wam się ta.

Yves Rocher 
Marzec 2020
Za dowolny zakup tym razem dostaniemy kosmetyczkę w kolorze morskim o wymiarach 24cm x 13cm x 18cm
Za zakupy od 49zł możemy kupić zegarek z kryształkami Swarovskiego za 19,90zł

Mam też zniżki na dowolny kosmetyk poza zielonym punktem, oraz ofertę, że przy zakupie kremu do twarzy przeciwzmarszczkowego, krem pod oczy dostaniemy gratis.
A z tyłu same nowości:
Rewolucja w liftingu
Wzmacniający kolagen roślinny
Krem liftingujący na dzień ze 149zł na 89,40zł + gratis Krem pod oczy o wartości 109zł

Jest też nowość do ust - Balsam do ust 100% naturalnych olejów, w 6 zapachach do wyboru. 4,8g za 9,90zł

Coś was zaciekawiło? Mnie tylko balsamy do ust :) zapewne sobie jakąś sprawię.

Miłego popołudnia
Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Ja bym kosmetyczkę "kupiła", fajna jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ciekawa, ja już mam kilka od nich i są w użytku nadal :)

      Usuń
  2. Też już dostałam tą ulotkę :) Zegarek bardzo mi się podoba, ale chyba się an niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek bardzo mi się podoba, ale właśnie czekam na inny, który sobie zamówiłam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, nic ciekawego na szczęście. ;) Kosmetyczek mam tyle, że chyba nie skorzystam tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam inna ulotkę na marzec 2020 prezent niespodzianka o wartości 70 zł za dowolny zakup w związku z nadejściem wiosny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...