sobota, 15 lutego 2020

Smart girls get more * Cienie, pomadka i puder

Cześć 😊

Jak wam mija weekend? U mnie spokojnie, w końcu nie ma wiatru spokojnie śpię, a teraz znów słyszę o ich powrocie :( Zebrało mi się kolorówki do opisania, więc trochę jej znów będzie, a niedługo książka, bo powoli kończę kolejną :) Dziś jednak kolorówka, którą kupiłam z ciekawości na jakiejś dużej promocji w Naturze, ale powiem wam, że nie widzę ich już na stronie 😕ani ich strony hmm czyżby wycofali?

Smart girls get more
Cienie do powiek poczwórne 
Szminka w kredce nude rose 03
Puder w kamieniu
Jako, że nie ma strony, nie napiszę nic od producenta, tylko swoje odczucia :)

Cienie poczwórne do powiek, wybrałam ten zestaw, bo lubię takie kolory. O ile na początku fajnie się nakładały i rozprowadzały to później stwardniały jak kamienie i ciężej już się nakłada.

Pigmentacja jest delikatna, na takie codzienne makijaże są w sam raz. Trochę się obsypują przy użyciu pędzla, ale ja lubię nałożyć je palcami :) Myślę, że jak za taką cenę nie są złe, takie idealne dla początkujących w makijażu.
Szminka bardzo spodobała mi się kolorystycznie, niestety wyglądam w niej strasznie ;) Za blada jest dla mnie, poza tym strasznie wysusza mi usta. To był nieudany wybór i już poszedł do kosza.


Puder w kamieniu to też nie był dobry wybór, za ciemny, o dziwo i niestety nie ładnie wyglądał na buzi, strasznie ciężko, no i szybko zrobiło się z nim to samo co z cieniami. I tak leżał i leżał, nie wiem dlaczego go wcześniej nie wywaliłam. Matu nie dawał, szkoda.


Nie wiem czy firma pojawi się jeszcze w drogerii, ale w necie można ją jeszcze kupić. Ja jednak już nie będę się jej przyglądać, chyba, że firma powróci z nowymi kosmetykami i formułami, zobaczymy.

Mieliście coś z tej firmy? Buble czy całkiem fajne wam sieętrafiły?

Miłego wieczoru
Dorotxy


11 komentarzy:

  1. Kolory ładne, ale kosmetyki kompletnie nie dla mnie. Nie podoba mi się wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor pomadki bardzo mi się podoba, ale to, że wysuszę usta sprawiło, że nie będę jej kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też podobał, ale na ustach już nie....

      Usuń
  3. Miałam coś chyba z tej firmy, ale kojarzę że są słabe i takie właśnie "girls" czyli delikatne, słaba pigmentacja i ogólnie słabe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, aloe nie ma to jak samemu spróbować ;)

      Usuń
  4. Zbyt delikatna pigmentacja jak dla mnie tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak girls to wiadomo że będzie tandeta. Lepiej czasem dołożyć kasę i kupić coś o niebo lepszego jakościowo.b

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ich kredkę i lakier - były ok, ale przy cieniach i pudrze są zawsze większe wymagania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tej marki już od dawna nie ma w Naturze. Kiedyś miałam kilka kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...