wtorek, 4 lutego 2020

Nowości, paczki, książki, zakupystycznia 2020*

Cześć 😊

Ostatnio były wyrzutki, to teraz kolej na nowości. Starałam się nie szaleć, kupować tylko potrzebne i te gdzie zapas się wykończył, ale jednak bez spontana i szaleństwa się nie obyło ;) Czasem trzeba sobie coś kupić od tak ;) Zaczynamy

Yves Rocher
Wzięłam dwa kosmetyki z limitki świątecznej, tego zapachu nie miałam. W prezencie dostałam mini szampon i brelok do kluczy, który wylądował na torebce :)

Hebe
Uzupełniłam zapas antyperspirantów w promocji 2+2, zamawiałam online, więc dostałam dwie próbki gratis. Poniżej zamówiłam kolejne uzupełnienie zapasów, też wszystko z promocji

Avon
Z jednego katalogu zamówiłam Pur Blanca Blush, bo była w dobrej cenie, a podstawowy zapach właśnie zużyłam... Ulubiony zapach Senses, wzięłam żel p/p i mydło do rąk i próbka nowego zapachu, który dopiero będę testować, bo cały czas miałam zapchany nos....masakra
Poniżej kolejny katalog i małe zamówienie, miała być nowość żel p/p, który miał być kremowy i różowy a dostałam żelowy i fioletowy, podobno jakiś błąd, będzie wyjaśniane, przynajmniej taką dostałam informację. Zobaczymy czy będą takie jakie powinny być w kolejnym katalogu to zamówię


Tesco
Póki co sklep u mnie jest, ale są albo duże promocje, albo wyprze ;) jeszcze nie miałam pielęgnacji tescowej, więc wzięłam odżywkę za szalone ok 3,50, zapasy mi się włosowe wykańczają, więc mogłam kupić.

Lidl
Kupiłam całą nową serię Cien aloesową i póki co użyłam żelu p/p i raczej ulubieńcem nie będzie ;)

Dodatki do gazet
Zwierciadło i tym razem miało fajne dodatki, maska do włosów a dodatkowo w środku była maska w płachcie :)

Glamour i nowość maseczkowa i o dziwo z Marion :) doczytałam po zakupie na odwrocie 

Jak nie kupić Party z książką za piątaka? :)

I tyle, póki co w lutym nic nie kupiłam, mam nadzieje, że nie będzie za dużo pokus ;) bo zapasy uzupełnione i można używać.

A jak nowości u was?

Miłego popołudnia
Dorotxy



32 komentarze:

  1. Świetne nowości. Jestem ciekawa tych kosmetyków Cien, szkoda że nie mam 2 Lidla w pobliżu. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żelu się trochę zawiodłam, ale póki co tylko jego użyłam

      Usuń
  2. Nowości w sam raz, niemało ale też nie a dużo :D
    Lubię wiele z tych rzeczy, jedynie z kokosowym Dove polubiłam się średnio i go męczę i zmęczyć nie mogę :D Nie ma to jak Original :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja nie będę się z nim męczyć ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne nowości. Zwłaszcza te dodatki do gazet są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo nowości, u mnie prawie wcale :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowości. Marka Cien z Lidla jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O yes yes jest co testować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam antyperspiranty marki Dove. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tylko ten żel do higieny intymnej z Ziaji, teraz lubię te pianki polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki tez marki Yves Rocher bo zawsze pieknie pachna. Stosowałam ten żel Ziaji i był calkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawią mnie te żele z hebe (chociaż inne zapachy), kojarzą mi się z balea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi one też, a to mój drugi już żel, lubię je :) i na pewno kupię kolejne

      Usuń
  11. O dziwo nic nie znam z Twoich nowości kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pur blanca! jeny zupełnie zapomniałam o tym zapachu a pamiętam, że bardzo mi się podobał :D spore zakupy ;) z serii food for skin z lidla mam krem do rąk papaja ale szału nie robi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Pur Blanca wróciłam po latach, a co do kremu to masz racje, najlepszy jest z zieloną herbatą :)

      Usuń
  13. ciekawi mnie ta seria z Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow! Jakie wielkie zakupy!

    Ciekawi mnie zapach tej serii YR. No i żałuję, że nie kupiłam zwierciadła z kosmetykiem Insight, bo ciekawi mnie ta marka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Yves Rocher daje zawsze fajne gratisy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...