wtorek, 17 marca 2020

Wella Color Perfect 9/0 oraz Koloryzująca odżywka

Cześć 😊

Jak wiecie z mojego insta story dostałam do testów od Wizażu farbę do włosów oraz odżywkę do włosów, dziś napiszę wam o tym zestawie, włosy dawno zafarbowane, można zdać wam relację ;)

Wella Color Perfect 
Świetlisty blond 9/0
Koloryzująca odżywka do włosów
Kokos dla odcieni blond
od Producenta: odżywka
farba
ode Mnie: Ucieszyłam się jak dostałam ten zestaw i właściwie zaraz na drugi dzień nakładałam farbę. W pudełku znalazłam buteleczkę, w której rozrabia się mieszankę, ja nie lubię nią nakładać, więc wszystko rozmieszałam w misce i nakładałam specjalnym pędzlem :)

Włosy zmyłam, nałożyłam odżywkę załączoną do opakowania. Najpierw pokażę wam włosy przed nałożeniem farny, miałam już odrosty:
Takie miałam włosy zaraz na drugi dzień po farbowaniu, niestety odrost brzydko przyjął, miałam rude, choć zdjęcie tak dobrze tego nie oddaje, to on aż raził, bardzo mi się to nie podobało, w stonowaniu tego pomogła odżywka w tubie. Najbardziej raziły te odrosty z przodu, ale tu zdjęcie wyszło przekłamane, dlatego wam nie pokażę.


Po tygodniu z udziałem odżywki włosy się stonowały i wyglądają lepiej, mówię o odrostach, bo całość jest inna, nie jest to jednolity kolor niestety.

Ogólnie jestem z farby zadowolona, nie podrażniła mnie, nie piekło mnie, wygodnie się nakładała, na moją długość farby starczyło akurat. Mam włosy do ramion.
Choć jeśli ktoś będzie chciał świetlisty blond to może się rozczarować, będzie rudy albo miodowy, choć na długości wg opakowanie wyszedł całkiem inny kolor ;) na długości jest świetlisty blond z tym się zgodzę.

Odżywka koloryzująca jest bardzo fajna i przyjemna w użyciu. Wygodnie się ją nakłada, nie farbuje dłoni, choć jest w fioletowym kolorze, włosów też nie. Odżywka łagodzi kolor.
Ułatwia rozczesywanie, konsystencja lekka, ale nie lejąca, wygodnie wydobywa się ją z tubki.
Przyjemny, delikatny zapach umila użycie, ale nie czuję go na włosach po zmyciu.
Jestem zadowolona z tej odżywki i mogę wam ją polecić jeśli macie blond włosy :)

Skład odżywki:
Cieszę się, że mogłam przetestować ten duet, choć farba nie do końca mnie zadowoliła, to odżywka już tak i chętnie ją kupię :)
Mieliście okazję używać farbę albo odżywkę? Jakie są wasze wrażenia?

Miłego wieczoru
Dorotxy


5 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów, a i włosy mam w przeciwieństwie - czarne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie farbuję włosów, więc nie znam tego duetu. Aczkolwiek jak mama farbuje to potem często podkradam jej te odzywki czy maski, które dołączają do zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam, farbuję włosy tylko u fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny by byl jak bym miala blond wlosy :) Jak narazie mam rozowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...