niedziela, 8 marca 2020

Makeup gallery Cień do powiek z połyskiem Pixie 2

Cześć 😊

Jakiś czas temu otworzyli u nas sklep Dealz, nie znałam go wcześniej, więc będąc tam pierwszy raz dobrze się rozejrzałam w asortymencie. Na początek z szafy kosmetycznej wybrałam cień do powiek w delikatnym różowym kolorze, nie było testerów, więc trochę zakup w ciemno, ale nie był drogi, więc.... Zaraz wam o nim więcej napiszę, zapraszam

Makeup gallery
Cień do powiek Pixie 2
ode Mnie: Firma angielska, widzę, że mało dostępna, chyba tylko w tym sklepie. Nie znalazłam żadnej recenzji o nich, więc wyrobiłam sobie zdanie tylko o tym konkretnym kolorze.

Jako, że nie było testera, to zaskoczyło mnie, że cień zakończony jest kulką, taki roll on, lata temu miałam taki, nawet nie wiedziałam, że jeszcze takie robią ;)
Powiem wam, że nakładanie przez to jest ciut utrudnione, bo w środku cień jest sypki i trzeba przechylać, żeby się załapał na kulkę, kilka razy maluje żeby było widać.
Niestety nie jest zbyt trwały, nie wytrzymuje całego dnia i znika, ale w towarzystwie innych kolorów jakoś to się nie rzuca w oczy i nie jest tak źle ;) Dlatego mam co do niego mieszane uczucia, ale zostaje ze mną, nie zaliczam go do bubli :)
Kolor ma ładny odcień różu z połyskiem, szkoda, że na oku wygląda delikatnie, ale go nie przekreślam choć nie wiem czy kupię inne kolory.
Chciałam wam pokazać na oku, ale niestety słabo go było widać na zdjęciu.

Jeśli będziecie mieli chęć i okazję polecam wypróbować, ja pewnie jeszcze coś wypróbuję, np szminkę. 

A może mieliście okazję już coś z tej firmy używać? Jak wasze wrażenia?

Miłego wieczoru
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. Nie znam ale kolorek jest bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie, zbyt słaba pigmentacja. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy cienia zakończonego kulką :) Szkoda, że z trwałością niezbyt ... Ale kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś kiedyś, a kolor ładny, dlatego się skusiłam :)

      Usuń
  4. Jaki piękny kolor ! i dodatkowo aplikator ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda tej trwałości, bo kolor ma bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek ale w takiej formie jeszcze nie miałam cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ani kolor,ani aplikacja nie dla mnie, pewnie zaraz by mnie wkurzył :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam lata temu cień w takiej formie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...