środa, 4 marca 2020

Nowości, paczki, książki, zakupy lutego 2020*

Cześć 😊

Były zużycia czas na nowości, ostatnio mniej mnie kusi, jadę na zapasach, więc jest dobrze. Będzie kosmetyk, który już zużyłam haha no cóż zdarza się, jak widzieliście denko, to wiecie o jakim mówię. Dodatków w gazetach dużo ciekawych nie było, więc mam aż jedną ;) W porównaniu do poprzedniego miesiąca to mało.

DM
Jak widzieliście w denku Balea żel pod prysznic już skończony, jeśli jeszcze pan na straganie będzie mieć, albo będzie jeszcze w DM to chętnie go kupię :) Żele mi się kończą, więc można kupować :)

Avon
Tu nie zaszalałam, uzupełniłam tylko spraye do stóp, bo nie mam nic w zapasie i wzięłam lakier do paznokci z nowości :) Pokażę go wam niedługo na paznokciach

Dealz
Poszłam po jakiś szampon i odżywkę, wzięłam bananową serię, która obłędnie pachnie, już używam szamponu. Obok też odżywka Herbal, a żel pod prysznic z Lamą mnie zauroczył, więc też trafił do koszyka. No, ale takie ceny, że można brać ;) 

Rossmann

Poszłam pierwszy raz w tym roku i tak zaszalałam 😂

Yves Rocher
Poszłam tak późno, że ocet malonowy wykupiony, ale był jeszcze w starym opakowaniu, do tego w prezencie żel p/p w nowym opakowaniu zielona herbata

Lidl
Przy okazji zakupów spożywczych znalazłam przeceniony peeling do skóry głowy oraz wiatrak na baterie, posłuży mi latem :)

Wizaż
Farbę już nałożyłam, użyłam raz maski i zobaczymy jak będzie rano, opowiem wam o kosmetykach niedługo

Dodatek do gazety
Tu tylko Zwierciadło z kremem pod oczy od Bolaven, już w użyciu i jest całkiem ok jak na razie.

Książki

Znak kusi mnie co jakiś czas promocjami, tym razem 3 za 33 ;) Ameryka.pl była na mojej liście od dłuższego czasu i w końcu mam :)

I tyle, prawda, że mało? Takie uzupełnienie zapasów tylko, nie szalałam zbyt mocno :)

Miłego popołudnia
Dorotxy

21 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa kremu pod oczy, bo do twarzy był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, że jest całkiem fajny, choć dopiero używam ok tygodnia

      Usuń
  2. Wiatrak ze spider-manem wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać, jak spisuje się bananowa seria do włosów, bo jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że dam znać, póki co zaczęłam używać szamponu, ale odżywka też już wyjęta i dziś zacznę używać :)

      Usuń
  4. Na banana mi się oko zaświeciło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowości, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nie było zwierciadła z tym dodatkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Z niecierpliwością czekam na wyniki testów tych ciekawych zdobyczy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. O tymi bananowymi bym nie pogardził :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam żele pod przynic balea, choć rzadko ostatnio u mnie goszczą

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałości. Zresztą jak zwykle u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten krem pod oczy mnie kusił, ale mam chyba ze 2 w zapasie także sobie odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się ostatnio nad tymi markami z brokatem :D daj znać jak działanie. Chętnie poczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sklep Dealz bardzo lubie ale jedyne co tam do tej pory kupiłam to słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię żele Balea, tej wersji nie miałam :) Ja zamawiam tylko ten lawendowy spray do stóp od Avon, tego drugiego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tej tej odżywki z Wella bo zastanawiałam się nad nią ostatnio w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój ulubiony ocet malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem wielką fanką żeli Balea :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...