piątek, 13 marca 2020

Bourjois Healthy Mix Podkład nr 55

Cześć 😊 

W zeszłym roku dostałam do testów z Wizażu podkład, bałam się, że kolor będzie nie ten, ale zaczęłam używać, mam go jeszcze trochę, ale czas już o nim napisać i wyrazić swoje zdanie :) Podkładów używam głównie jesień zima, więc to idealny czas na testy...

Bourjois
Healthy Mix, podkład nr 55
od Producenta: Witaminowy podkład Healthy Mix o naturalnym wykończeniu. Dzięki zawartości witamin C,E i B5 cera jest promienna i świeża przez cały dzień. Podkład utrzymuje się do 16h i pozostawia uczucie idealnego nawodnienia skóry.
Utrzymuje się przez cały dzień. Formuła anti-aging z witaminą C, która maskuje oznaki zmęczenia, witaminą E, która ma działanie antyoksydacyjne oraz witaminą B5, która tonizuje skórę. Zawiera pochodną kwasu hialuronowego, która zapewnia nawilżenie przez 24 godziny. Specjalne sferyczne pudry zapewniają uczucie miękkości i optycznie maskują niedoskonałości. Odpowiedni do każdego rodzaju cery, zwłaszcza do suchej
 ode Mnie: Podkład w szklanej butelce zakończonej plastikową pompką. Pompka działa bez zarzutu i daje dobrą ilość podkładu.
Kolor wydaje się jasny, ale jednak dla mnie dobry, dopasowuje się do mojej cery. Dobrze się rozprowadza.

Miałam wielkie nadzieje, co do tego podkładu, lecz u mnie nie spełnił wszystkich obietnic producenta.
Jednak najpierw plusy - pomimo, że podkład jest rzadki dobrze się rozprowadza, ładnie stapia ze skórą i  dużo go nie trzeba. Nie podkreśla skórek, ale doskonałości mocno nie tuszuje. 
I najważniejszy minus szybko się ściera, zwłaszcza z nosa i policzków. Nawet jak dużo nie wycieram nosa, to z niego znika, jakby się ulatniał, dziwnie wyglądam później.

Przypudrowany jakiś czas utrzymuje mat, bez pudru ładne rozświetlenie, ale na krótko, bo później przechodzi to w świecenie.

Opakowanie fajne, wygodne i mam nadzieje, że pompka będzie działać do końca choć nie wiem czy do końca go zużyje, bo miałam już kilka podejść do niego w różnej pogodzie i w ciepłej i zimnej i nadal znika, szkoda

Skład:

Jedynym zabezpieczeniem podkładu przed niepowołanym otwarciem, jest zaklejenie taśmą przy nakrętce.

Używaliście podkład tej firmy? Pasował wam, a ten? Też wam ucieka z twarzy?

Miłego wieczoru
Dorotxy

20 komentarzy:

  1. jeden z moich ulubionych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go lata temu i u mnie też się nie sprawdził, trwałość słaba i lubił wędrować po twarzy. Za to zapach ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten podkład i u mnie się sprawdził, ale mam inną cerę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubiłam ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używałam klasycznego Healthy Mix, chyba rozświetlającego i bardo lubiłam, bo jeszcze miałam matujący 123 Perfect i on był słabszy :) Tego witaminowego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że on taki bo miałam wielki nadzieje...

      Usuń
  6. Fakt, że podkład znika z twarzy bardzo szybko zniechęca do zakupu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten podkład ale inny odcień. Czy nie masz wrażenia że się utlenia ten kolor podczas noszenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację, u mnie robi się jakiś blady i nie pasuje to mojej cery :(

      Usuń
  8. Szkoda ze sie nie sprawdza . Ja go zawsze chcialam wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  9. Z moją suchą cerą ten podkład się lubi, choć faktycznie do najtrwalszych nie należy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go w innym kolorze i jestem zadowolona. Nie zauważyłam słabszej trwałości czy ścierania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i ja po niego sięgnę, bo jak tak stoi na półce w drogerii to zastanawiam się czy brać, aż dochodzi do tego, że sie boję i biorę swój przetestowany 😂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...