sobota, 10 października 2020

Nowości, paczki, zakupy, książki września 2020*

 Cześć 😊

Były zużycia, teraz nowości. Nie było tego dużo, dopóki nie dostałam paczki od przyjaciółki ;) Powiem wam, że staram się omijać promocje, choć nie zawsze się udaje, ale dużo omijam i kupuje tylko to co potrzebuje, teraz czekam na promocje jednej marki, bo dwa produkty mi się kończą ;)

Hebe

Zakupy właściwie spontaniczne, u kogoś widziałam, że ta firma w promocji, chwalone podkłady wykupione, ale ja podkłady mam, więc kiedyś ich wypróbuje. Skusiłam się na tusz do rzęs, o którym niedawno wyczytałam, że lipa, no zobaczę u mnie, bo u mnie i tak inaczej się sprawdza niż u innych. Szminka w ładnym nudziakowym kolorze 28, którą już użyłam i jestem zachwycona. Łyso dwa produkty haha to dorzuciłam pastę z liści manuka, którą już miałam raz albo dwa i lubię, też już w użyciu.

Co chcę te plasterki kupić online to ich nie ma, a że musiałam iść do Tesco, weszłam po nie i nie dość, że były to jeszcze w promocji :) Lubię je, bo są skuteczne i je polecam  

Avon

Jak wiecie ja ich żele lubię, Lazy daze dostałam też od przyjaciółki, bo jej zapach nie pasował, a mi sie bardzo spodobał i mam wrażenie, ze to już było...jednak nie mogę skojarzyć konkretów. Nowością jest baza matująca, zamówiłam z ciekawości, bo nie lubię się świecić, droga nie była, bo kupowałam w demo. Maska do włosów, właściwie nie wiem czemu ją wzięłam, na szczęście ją już kończę, bo jest bez szału i taka lekka jak odżywka.
Zamówienie z kolejnego katalogu, bardzo skromne, bo o dziwo nic mnie nie kusiło. Same nowości, czyli żel pod prysznic, który był już w denku ;) Szminka i inny kolor w próbce, oraz nowa seria i próbka toniku.

Lidl

Szaleństwo, jedna maseczka w płachcie...

Dealz

Balsam już miałam w dużym opakowaniu, to jest mniejsze i była promocja i kosztował szalone 3zł 😱 Vaseline antyperspirant to dla mnie nowość i póki co mam mieszane uczucia, odżywka do włosów też w użyciu już.

Biedronka

Tu zaszalałam i wzięłam dwie maski w płachcie haha

Rossmann

Jeden z ulubionych szamponów, niebieski do włosów blond :)

Hurtownia drogeryjna

Już użyłam i jestem zadowolona, niestety z dostępnością tych farb u mnie krucho, tylko w tym jednym miejscu mam, szkoda

Allegro

Pierwszy w tym roku kalendarz adwentowy pielęgnacyjny, plus dodatki, miałam z tym przeboje, ale jak mnie obserwujecie na Instagramie i zaglądacie na insta story to na pewno wiecie, bo opowiadałam :)

Zwierciadło

Tym razem nie kosmetycznie, bo z kalendarzem na przyszły rok. Mam ten kalendarz w tym roku i jestem zadowolona, więc długo nad nowym się nie zastanawiałam.

Prezenty

Tak Turkusowa zaszalała ;) Poprzez balsamy, toniki i szampon, który już w użyciu i dziś dołączy balsam :)
Wspomniany wcześniej żel p/p już zużyty i ma świetny zapach. Jest i pielęgnacja i kolorówki trochę i maseczka i zapach, a poniżej nie kosmetyczne, nerka, lubię takie, tak jak i opaskę na oczy, używam codziennie, a najbardziej sprawdzają się latem, kiedy szybko robi się jasno. Zakładam opaske na oczy i śpię spokojnie dalej :)

Książka

Powiem wam, że ja często zapominam o tych książkach współpracowych, by wrzucić je w nowości, no ale na pewno się domyślacie, że to nowość, bo zawsze oznaczam wydawnictwo :)

Koniec kropka :) W tym miesiącu mam tylko książkę ze współpracy i nowości z Meet Beauty, które na pewno widzieliście na insta story. Z Avon nic nie kusi, odpuszczam jeden katalog i zobaczymy jak mi dalej pójdzie ;)

Miłego wieczoru

Dorotxy

11 komentarzy:

  1. Lubię tą serie liście manuka ziaji. Podkład True Match swojego czasu bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mało z Ziaja lubię, ale ten jest z tych nielicznych ulubionych ;)

      Usuń
  2. Całkiem sporo nowości, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś uwielbiałam wręcz tą Pastę ziaja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No zaszalałaś w Lidlu:D Miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę masę ciekawych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zakupy. Książka mnie zainteresowała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech Ci się dobrze używają :D Mam nadzieję że po mydełku robionym przeze mnie nie odpadną Ci ręce haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości. Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem ciekawa kosmetyków Felicea. Kiedyś chyba miałam coś od nich w planach...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...