środa, 5 maja 2021

Kosmetyczne wykończenia kwietnia 2021

Cześć 😊

Coś się nie mogłam zabrać do tego postu ;) Jednak dziś mam chwilę i postaram się go dokończyć. Sporo się zebrało, z czego się cieszę, choć kolorówki mało, to zawsze coś. Niestety znalazły się buble, które nie dałam rady zużyć do końca...

Avon Żel p/p - lubię ich żele, choć czasem zdarza się przypał z zapachem ;) Na szczęście ten był przyjemny

Cien Smoothie do mycia ciała - fajny żel, choć akurat kiwi zapachowo mi się najmniej podoba z całej trójki :)

Balea Żele p/p - wszystkie trzy były fajne, choć kokos trochę mnie rozczarował zapachowo

Vaseline Mleczko do ciała - jedne z moich ulubionych, moje trzecie opakowanie

Perfecta Mleczko do ciała - a to na mnie wrażenie nie zrobiło

Spa Exclusives Masło do ciała - z kalendarza adwentowego, bez efektu wow, ale najgorsze nie było :)

Corine de Farme Woda z wodą różaną - świetna, aż żałuję, że wtedy kupiłam tylko jedno opakowanie

Avon Pianka do mycia twarzy - przyjemna, choć nie każdemu spodoba się mocny zapach, mi przeszkadzał przez jakieś 2-3 użycia a później się przyzwyczaiłam, tak jak do lekkiego chłodzenia. Zapewne jeszcze kupię

Ziaja Żel myjący - moje kolejne opakowanie, lubię go i mam kolejne

Balea do demakijażu - jeden dobry, drugi nie, oba z kalendarza adwentowego

Bye colors Chusteczki do demakijażu - przyjemne na wyjazdy, ale jako te wyjazdy nam ukrócili i data się kończyła trzeba zużyć :)

Oriflame Kremowy żel do twarzy z wit C -
przyjemna żelowa konsystencja, szybko się wchłania, rano buzia jest taka promienna i nie przetłuszcza się tak szybko w dzień

Douglas Sztyft na niedoskonałości - świetnie się u mnie sprawdził, mam nadzieje, że znów będzie w kalendarzu ;)

Sensai Płyn do demakijażu oczu - bardzo fajnie zmywa, choć cena nie jest już taka fajna ;)

Isana Antybakteryjny balsam na niedoskonałości - u nas się nie sprawdził i niestety nie zużyty idzie do kosza

Teaology Krem do twarzy - fajny krem, a myślałam, że to będzie porażka ;)

AnnaYake Ultratime Serum - przyjemnie liftingowało mi twarz wieczorem ;) czasem musiałam nakładać jeszcze krem, ale to zdarzyło się 2-3 razy, bardzo fajne, szkoda, że się skończyło

Douglas Dwufazowy płyn do demakijażu - nie narzekam, dobrze zmywał i mógłby się znów trafić w kalendarzu ;)

Tomorrow labs Krem pod oczy - świetny, treściwy krem

Ziaja Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy - ulubiona, moje drugie, albo trzecie opakowanie

Próbki kremów Avon i Lancome - avon używałam na szyje i dekolt, bo na twarzy mi nie służył. Lancoem przyjemny, ale ledwo starczyło na raz na twarz, szyje i dekolt.

Avon Anew Maska w płachcie - dobrze nawilżona, w miarę dobrze przycięta.Skóra jeszcze dłuższy czas jest mokra, długo się wchłania, ale nie lepi, a wręcz buzię miałam ściągniętą, mam jeszcze dwie

Cien Kremowa maseczka - ja ją używałam na noc, nakładałam mniejszą ilość, żeby nadmiaru nie ścierać i tak zostawiałam, ładnie się wchłaniała, ładnie pachniała i nawilżała.

Douglas Maska na noc - jakoś nie mam przekonania, użyłam dwa razy, zostało jeszcze, ale już odpuściłam

Joanna Rozjaśniacz do włosów - musiałam już rozjaśnić odrost, bo nie wychodził ładny kolor tylko żółć i odcinało się to od koloru na reszcie włosów, teraz jest dobrze 

Yves Rocher Płukanka malinowa - świetna, mam z nią różnie, raz ją kocham, raz nienawidzę haha

Cien Szampon regenerujący - straszny, ciężko się zmywa z włosów, więcej nie kupię, mam jeszcze jeden do włosów farbowanych, oby był lepszy

Marion Odzywka błyskawiczna Bławatek - lubię te odżywki, miałam kilka rodzai, muszę się za nią rozejrzeć, bo wszystkie zużyłam

Marion Mleczko wygładzające z wodą kokosową - niestety u mnie się nie sprawdziło

Intensis Dwufazowa odżywka wygładzająca - też się u mnie nie sprawdziła

Balea Szampon do włosów - przyjemnie odświeżał, ale i chłodził głowe, chętnie znów go kupię

Kallos Maska bananowa do włosów - moja ulubiona, moje kolejne opakowanie i kolejne już zamówiłam, moje włosy są lekkie, sypkie, przyjemne w dotyku, po prostu super

Nature box Maska do włosów - kupiłam na wyprzy w rosie, ale niestety nie polubiła się z moimi włosami, jakoś udało mi się zużyć, ale nigdy więcej

Joanna Szampon do włosów blond - kolejne opakowanie, lubię go 

Isana Szampon do włosów - lubię tą serię, więc kupuję co jakiś czas, tani i dobry

Oriflame Krem do rąk - jaśminowy, zapach raz mnie drażnił, raz był ok ;)krem do codziennego użytku

Oriflame Krem do rąk Magic garden - kwiatowy, ale na szczęście nie drażnił zapachem, a działanie miał dobre

Avon Krem do rąk mini - delikatny zapach i działanie, do bardzo przesuszonych dłoni za lekki

Bled it! Gąbka do makijażu - dobrze nakłada, choć ja wolę podkład nałożyć palcami, ale jak już wyjmuję gąbkę to używam co któreś malowanie ;) Mam kolejną

Avon Tusz do rzęs - nie było efektu wow

Avoure Mydło w kostce - moje ulubione

Isana Płatki do demakijażu - moje jedne z ulubionych

Smile Chusteczki nawilżane - lubię mieć takie chusteczki w torebce, te spisały się dobrze, mam jeszcze dwa opakowania 

Zebrało się co? :) Ciesze się, choć ilość opakowań mnie trochę przeraża. A jak u was? Jak wam poszło?

Miłego wieczoru
Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Miałam żel balea z maliną, nie pamiętam go dokładnie, ale chyba był w miarę fajny :) Kiedyś lubiłam maskę banana i pastę ziaja - teraz znam lepsze produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zużycia :) Żele z Balei są praktycznie stałymi bywalcami mojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe denko. Miałam kiedyś krem Teaology, byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżu jak dużo :D
    Co do pianki do mycia buzi Avon z Planet Spa, ja mam tak,że na początku mnie zapach drażnił, potem się przyzwyczaiłam, ale teraz znowu mnie męczy-zostało 1/4 opakowania i mam ochotę już wywalić....

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i bardzo lubię wspomniane produkty marki Balea i Isana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ się tego dużo nazbierało :) Bardzo lubię bananową maskę Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego żelu Balea z malinami na obrazku to nei miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore zużycia. Zainteresowało mnie mleczko Vaseline, kosmetyki z Ziaji i bananowa maska do włosów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...