wtorek, 18 maja 2021

Eveline * Matująco - kryjący podkład Satin Matt

Cześć 😊

Dawno mnie tu nie było i przychodzę dziś kosmetycznie. Wiecie, że ja bardziej wolę pielęgnację, ale w kolorówce też coś zawsze wynajdę i dziś o podkładzie.

Eveline
Podkład matująco - kryjący Satin Matt
4w1 idealny koloryt cery, filtrowany śluz ślimaka

od Producenta: Aksamitna konsystencja łączy możliwość stopniowania krycia i komfort użytkowania. Podkład wyrównuje powierzchnie skóry minimalizując widoczność porów i ukrywając niedoskonałości. Formuła bogata w filtrowany śluz ślimaka stapia się z cera, ujędrnia i zapewnia idealne krycie bez efektu maski. Innowacyjny MOIST & VITAL COMPLEX™ nawilża skórę, eliminując oznaki zmęczenia. 

ode Mnie: Podkład kupiłam na jakiejś promocji, chwilę poczekał i jak zrobiło się cieplej zaczęłam go używać. Podkład, co uważam na duży plus ma pod zakrętką zabezpieczenie w postaci sreberka.

Mój podkład to ciemniejszy odcień 104 Beige. Sądziłam, że będzie ciemniejszy, ale o dziwo fajnie wtapia się w moją skórę i nie widać różnicy między twarzą a szyją. Ładnie się rozprowadza czy to palcami czy gąbeczką, Nie jest mocno kryjący, ale lekkie niedoskonałości czy zaczerwienienia zakryje. Dla mnie jest wystarczający, nie potrzebuje mocnego krycia.
Fajne satynowe wykończenie, nie matujące, choć liczyłam właśnie na ten mat, to o dziwo nie przeszkadza mi, że go nie ma, podoba mi się buzia po tym podkładzie.

Podkład jest lekki, w ogóle go nie czuć. Ja mam skórę mieszaną, w tej chwili w kierunku bardziej tłustej, nie tylko w strefie T i jestem z tego podkładu zadowolona. Jedyna z obietnic producenta u mnie się nie sprawdziła, a mianowicie minimalizuje widoczność porów. Nie zauważyłam takiego działania.

Podkład nie zapycha, nie zrobił mi żadnej krzywdy, wydajny bardzo, nie wysusza, a wręcz ma lekkie nawilżenie. Ma przyjemny, delikatny zapach, którego nie czuć na skórze.

Skład:
Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Polymethyl Methacrylate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cera Alba, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Magnesium Sulfate, Sodium Chloride, Snail Secretion Filtrate, Maris Aqua, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Algin, Sucrose, Tocopherol, Triethoxycaprylylsilane, Aluminum Hydroxide, Phenethyl Alcohol, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Ethylhexylglycerin, Alumina, Magnesium Oxide, Parfum (Fragrance), Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalool. May Contain (+/-): CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491 (Iron Oxides), CI 77492 (Iron Oxides), CI 77499 (Iron Oxides).


Zakup spontaniczny, bardzo udany i nie drogi. Teraz kusi mnie inny podkład, nowość, ale najpierw muszę zużyć co mam :) Za pewne za pół roku będą kolejne kuszące nowości :)

Znacie ten podkład? Mnie ten mat i ślimak pokusił i ciesze się, że się sprawdził na mojej kapryśnej buzi ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że się okazał fajny :). Ja nie sięgam po tego typu produkty i pewnie nigdy się nie poznamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że jesteś zadowolona z tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i bardzo lubiłam, chociaż trochę mało trwały dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że mogłabym go polubić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba go nie miałam. Miałam na pewno inny podkład, ale już nie pamiętam jak się spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię się z tym podkładem i w sumie gościł juz u mnie 3 razy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...