środa, 22 lutego 2023

Spotkanie blogerek * Sopot 3.12.2022r część 2

Cześć 😊

Najwyższy czas na drugą i ostatnią część zaprezentowania prezentów ze spotkania. Pierwszą część znajdziecie Tutaj, a następne posty będą już po testach niektórych kosmetyków. To co zdążyłam poużywać zanim mnie choroba dopadła...

Neboa to nie znana mi wcześniej marka, żel pod prysznic już zużyłam i powiem, że jest świetny. Maskę do włosów używam aktualnie i raz mi pasuje a raz nie ;) więc mam co do niej mieszane uczucia. A że mam teraz znów krótkie włosy to będę ją długo używać i na końcu zapewne o niej napiszę :)

Manufaktura Kapucynów, nie kojarzyłam jej wcześniej z kosmetykami. Zużyłam mydło, ale zapach mnie trochę denerwował, kremu do twarzy używać nie mogę, bo ma w składzie składnik, który źle na mnie działa i go unikam :) Za to szampon świetny i zapach mnie nie drażnił, moje i córki włosy go pokochały :)
Komodo energetyki, ten po prawej bardzo dobry, zielony smakuje mi mniej, jeszcze mam, bo przez to co się ze mną stało, odpuściłam wszelkie gazowane napoje.
Mrs. Potter's szampon świetny i chętnie go kupię jak tylko gdzieś na niego natrafię, bo stacjonarnie go nie widzę. Pamiętam, że kiedyś częściej miałam coś tej firmy i była łatwiej dostępna.
Nowa Kosmetyka, tu balsam już zużyłam i o nim właśnie niedługo napiszę, a w czasie testów jestem tego małego słoiczka ;)
On Line żel pod prysznic już zużyłam, ale nie zapomniałam, bo jest świetny i przy najbliższej okazji kupię sobie.
Oreka to dla mnie zupełna nowość, na pweno o tej kostce napiszę :)
Oxygenetic to peeling kwasowy i serum pod oczy, ciekawe kosmetyki też będę powoli testować i o nich pisać.
Pellesana też dała nam ciekawe produkty, hydrolatu z mięty pieprzowej jeszcze nie miałam.
Perfect Lady i Harmonique to kilka fajnych kosmetyków. Krem do rąk już zużyłam, bo miał bardzo krótką datę, a balsam zostawiam na ciepłe dni, bo ma w sobie świecące drobinki :)

Plener śliczna bransoletka z kryształem górskim.

Edica to notes, kalendarz bardzo ciekawie wydane.
Redblocker koncentrat naprawczy do skóry wrażliwej i naczynkowej, takiej typowo nie mam, ale i tak będę chciała potestować :)

Smak sztuki, to próbki herbaty i czekolady, która można wypić jak i zjeść ;)

Wydawnictwo słowne, to wydaje się ciekawa książka
Zdrowolandia - masażer, mam podobny, ale bez tych wypustek, ciekawy z nimi efekt

Bardzo fajne spotkanie, na którym pomogłyśmy też psiakom ze schroniska, każdy kupił i przyniósł co mógł :)

Co was najbardziej ciekawi? O czym chcecie poczytać?

Miłego wieczoru
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Takie spotkania są naprawdę świetne. Dobrze, że pomyśleliście o szlachetnej inicjatywie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty przywiozłas ze spotkania. Mam żel pod prysznic Neboa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zainteresowały mnie produkty marki Nowa Kosmetyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...