niedziela, 12 lutego 2023

Ulotka Yves Rocher Luty 2023

Cześć😊

Długo mnie tu nie było, najpierw zatrucie i leżenie w łóżku, co skończyło się szpitalem, wróciłam i powoli będę tu nadrabiać zaległości, bo jest ich sporo ;)

Jednak póki co pokaże Wam ulotkę sklepu Yves Rocher na luty, udało mi się wśród wielu maili dokopać do niej. Mnie nie porwałam, sami oceńcie.

Yves Rocher
Luty 2023

Na początek za zakupy za co najmniej 19,90zł dostaniemy Prezent niespodziankę lub 100 punktów
Za zakupy od 39zł w prezencie otrzymamy kosmetyczkę w maliny, a w niej zestaw malinowy składający się z: 
krem do rąk 30ml
żel pod prysznic 50ml
balsam do ust 4,8g
kosmetyczka o wymiarach 18 x 13 cm

Oczywiście są też różne zniżki 
-40% na jeden dowolny kosmetyk, poza zielonym punktem, 
2 w cenie 1 na te same kosmetyki, również poza zielonym punktem
200 punktów przy zakupie min 3 kosmetyków

Jest też promocja na żele pod prysznic
1 za 29,90zł
2 za 43,90zł
Na zdjęciu zapachy - Oliwka&petit grain oraz Mango&kolendra, każdy 400ml

Jak Wam się podoba ulotka?

Miłego wieczoru
Dorotxy

8 komentarzy:

  1. Ja teraz masowo kupuję kremy do rąk, bo moje ręce są strasznie przesuszone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam sporo kremów do rąk, starczy mi na długo, więc póki co nie kupuję nowych :)

      Usuń
  2. Zestaw malinowy może być super. Ulotkę mam, ale jeszcze się nei zdecydowałam czy ją bede realizować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym może się skusiła, gdybym miała stacjonarnie....

      Usuń
  3. Czym się przytrułaś?Zdrowia dla Ciebie.Dziękuję za prezentację ulotki,na szczęście nie skorzystam i czekam już na Twoja polecajkę w marcu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że czymś... a tu stan zapalny w środku się rozprzestrzeniał...

      Usuń
    2. No tak,teraz tak te wirusy i bakterie szaleja ..

      Usuń
  4. Hej;)Czy masz ulotkę na marzec?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...