wtorek, 28 lutego 2023

Ulotka Yves Rocher Marzec 2023

Cześć 😊

Całkiem zapomniałam, że kończy się kolejny miesiąc, a w skrzynce kolejna ulotka sklepu Yves Rocher. W tym miesiącu wydaje mi się słaba ;) dajcie znać jak Wam pasuje :)

Yves Rocher
Marzec 2023
W prezencie za dowolny zakup od 19,90zł. Jest to płyn micelarny Pure Algue 50ml. Płyn 2 w 1 z mikroalgą z wybrzeży Bretanii doskonale usuwa makijaż i zanieczyszczenia. 
Za zakupy od od 49zł w prezencie dostaniemy Kosmetyczkę, wiosennie kwiecistą, idealną na wyjazdy. Kosmetyczka o rozmiarach 20 x 17 x 12 cm.
Dodatkowo oczywiście są zniżki, tym razem dwa razy -40% na jeden dowolny kosmetyk, oczywiście poza zielonym punktem.

Przy zakupie kremu przeciwzmarszczkowego krem pod oczy gratis

I jak Wam się podoba oferta na marzec??

Miłego wieczoru
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Nie dostałam jeszcze swojej ulotki, ale bardzo podoba mi się ta oferta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie na szczeście słabiutko i nic z tego nie będzie,natomiast Ty jesteś kochaniutka,że nam zapodajesz te ulotki,dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...