poniedziałek, 10 kwietnia 2023

Nowości, paczki, zakupy marca 2023

Cześć 😊

Mija długi weekend, w którym dałam sobie totalny luz, odpoczynek i relaks, bez kompa, trochę z telefonem ;) Dlatego tak długo mnie tu nie było, dużo się działo i czasem miło odpocząć i spędzić dużo czasu z córką :) Zaczynam od nowości, później o kilku z nich napiszę...

Rossmann

Yumi Balsam do ciała kupiłam na wyprzedaży, a Nivea żel do mycia twarzy i Neutrogena krem do rąk, są ze środowych Voucherów :)

Uzupełnienie zapasów: płyn do intymnej, pianka do mycia twarzy ulubiona i żel pod prysznic, który też bardzo lubię, zwłaszcza, że czuje tam ogórek :) Ten płyn do kąpieli to dla mnie nowość, ładnie pachnie :)
I ostatni zakup marca z voucherem :) Maseczka w płachcie, nie mogłam jej znaleźć, choć podejrzewałam, że zmieniła szatę graficzną, jak krem Neutrogena, więc wolałam się upewnić i sprawdzić :) Pani była bardzo pomocna.

Avon

Płyn do kąpieli już używam, cudny zapach i dość trwały, ale jak na płyn do kąpieli to mało gęsty. Szampon to nowość, wzięłam z ciekawości, tak jak dwa żele pod prysznic. Mgiełkę o tym samym zapachu, co płyn da kąpieli. A krem do rąk był brakiem w poprzednim zamówieniu, albo jeszcze wcześniejszym, nie pamiętam, bo był w zestawie z balsamem, który już zużyłam.

DM

Dzięki przyjaciółce, mam dwie nowe farby. Niestety tej drogerii u mnie nie ma, wiec czasem ją o coś poproszę :) Zobaczymy czy farby się sprawdzą.

Prezenty

A jako, że wysyłała mi farby, to dołożyła co nie co :* Żel p/p bardzo lubię, galaretkę do  mycia twarzy już używam, całkiem przyjemna. Bananową odżywkę już miałam, jej niestety nie pasuje, więc znalazła się u mnie. Jest jeszcze balsam i peeling.
Nie zmieściło się na jednym zdjęciu ;) Isana olejek bardzo lubię, odlewka Soraya spray do twarzy super jest, pianka poczeka na ciepłe dni i próbki zapachów :)

Już się zbierają kwietniowe nowości haha a tutaj tak mało, bo jakoś głowy nie miałam do zakupów, poza tym sporo mam i chcę zużywać, żeby mnie zapasy  nie przytłoczyły ;) A jak Wasze nowości? Duże czy  niekoniecznie?

Miłego wieczoru
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię produkty do kąpieli marki i Isana. Widzą też swój ulubiony żel do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. No WOW!! ale super masz nowości

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...